Zoekresultaten

1. simeco

Widp?

Hallo waar blijft het wie is de piraat speeltopic? mvg simeco
  2. simeco

Betr.: Topiks van een niet dubieuze naam

Goeiemiddag, kan iemand me vertellen waarom een niet dubieuze naam zijn topic verplaatst werd? Zo'n heuglijke gebeurtenis verdient natuurlijk een eigen topiks. Ik wil hier geen polemiek starten, dus gelieve de fout recht te zetten en het topic terug te brengen aub. mvg smieco
  3. simeco

One small step for man,

one giant leap for mankind. Beste forumvrienden, Vandaag is een belangrijke dag. Ik ga waar weinig mij voorgingen, en doorbreek zo grenzen waarvan we dachten dat het onmogelijk was ze te breken. Vandaag behaal ik de volgende mijlpaal. Het begon allemaal meer dan tien jaar geleden, toen ik...
  4. simeco

Simeco's Grote Kippentopique

Lieve vrienden, Velen onder jullie lieten me weten geïnteresseerd te zijn in het leven van mijn kippen. Hier op het forum, via de discord of privébericht. Ja, ik kreeg zelfs een aangetekende brief van iemand van jullie. Zo nauw ligt het leven mijn trouwe tweepoters jullie aan het hart. Om die...
  5. simeco

WVJV XII

Beste forumgenoten, U lees het goed, het is weer zover. Na meer dan twee jaar stilte is de tijd aangebroken. Tijd om elkaar in de ogen te kijken en het hart te luchten. Tijd om elkaar op de rooster te leggen, of net een schouderklopje te geven. Tijd voor een nieuwe Wat Vind Je Van. Het opzet...
  6. simeco

Beslissing tot oprichting van TW Arbeiders VakVerbond (TWAVV)

Beste TW-vrienden, Naar aanleiding van onderstaand bericht van @een niet dubieuze naam open ik dit topic Ik geef eerlijk toe: ik verschoot. Ik verschoot toen ik de reacties zag. Toen ik las dat sommigen zo weinig vertrouwen hebben in de intenties van de noeste werkers die ons browserspel...
  7. simeco

[Speeltopic] #001 Zevendaagse begaafdheidsondervraging

Ik was dit topic vergeten opnemen. Maar hier kunnen jullie rustig keuvelen over de lopende ronde. Uiteraard is het verboden antwoorden of vragen uit te wisselen! Haha! Deelnemerslijst 1 rupert 2 meister 3 Pallie 4 Johan 5 Dash 6 Yube 7 spieder 8 blond 9 qpq 10 riprobin 11. Rob. 12. Hlenn485...
  8. simeco

[Inschrijftopic] Zevendagelijkse begaafdheidsondervraging

Goeiemiddag allen, Ik zal de taak op mij nemen de allereerste zevendagelijkse begaafdheidsondervraging te organiseren. Ik zal enkele vragen voorbereiden en jullie moeten erop antwoorden. Nadien tel ik de punten op en kroon ik de winnaar? Hier inschrijven aub groetjes, simeco ps dit is een...
  9. simeco

[Inschrijftopic] wvw #309 proleten en drugskikkers

voor rukurt zijn potje (zie link) 1.simeco
  10. simeco

stamgenoten

hallo ik verneem net dat je stamgenoten niet meer kan aanvallen wat is dezen?? graag verantwoording voor deze blunder
  11. simeco

[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

WvW #306 Mijn Kampverhalen uit de Ardennen Dag 1 Liefste dagboek, We zijn daarnet aangekomen in de Ardennen, eindelijk! De treinrit leek gelukkig niet zo lang omdat ik naast kampleider Walter mocht zitten. Bij aankomst hebben we een kamp gebouwd en de perimeter afgezet. Daarna zijn we op een...
  12. simeco

[Inschrijftopic] WvW #303 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

WvW #306 Mijn Kampverhalen uit de Ardennen 16 december Liefste dagboek, Vandaag vertrekken we eindelijk op kamp! Ik schrijf dit berichtje dan ook vanop de trein naar de Ardennen. Wat spannend! Ik mag op de trein naast onze kampleider Walter zitten. Bof ik even, want het is een knappe man...
  13. simeco

Heengaan van een vriend

Veel fijne herinneringen maken ons verdriet draaglijker. Moge hij in de eeuwigheid zijn schoontje vinden. Na twee weken in comateuze toestand besloten wij hem in rust te laten gaan. Verslagen en met droefheid melden wij u het digitale overlijden van Calamus Incendium 2011-2020 Dit melden u met...
  14. simeco

Het communismeverheerlijkingstopic

welkom in het Communismeverheerlijkingstopic (CVT) In het CVT kunnen we bijpraten over een interessante periode uit de recente geschiedenis, ideeën uitwisselen over hoe we het grootkapitaal omver kunnen werpen of interessante weetjes delen over Stalin. Давай поговорим о Россие!
  15. simeco

Serieuze vraag

Goeiemiddag allen, Gisteren ging ik joggen en toen schoot er me een vraag te binnen. Ik heb er nog de hele avond over gepiekerd maar kan er geen juist antwoord op vinden. Daarom richt ik me tot jullie. Hoe moet je een fietsbel gebruiken? Ik zie over het algemeen 2 mogelijkheden. Ik denk zelfs...
  16. simeco

Petitie tot het sluiten van het praattopic

PETITIE TOT HET SLUITEN VAN HET PRAATTOPIC Ja beste forumgenoten u schrikt allicht van de titel van dit topic. Ik zit hier al een paar weken over na te denken en ben tot het besluit gekomen dat dit de enige goede oplossing kan zijn. We moeten mijn inziens afscheid nemen van ons geliefd...
  17. simeco

[Speeltopic] Wie verslaat Yube?

Wie verslaat Yube? Nadat het vorige toernooi een succes was worden bij deze de inschrijvingen voor het volgende toernooi geopend. Net als "Wie verslaat Koenfighter" zal er de komende week/weken een groots FIFA-toernooi gespeeld worden met FIFA 14 op de PS3. Als gladiatoren zullen...
  18. simeco

Ik beken

Onderwerp: Mijn excuses. Beste forumgenoten, Ik schrijf dit bericht om mijn excuses te maken. Ik zal direct met de deur in huis vallen. Ik heb valsgespeeld bij de quiz van Flos, en er over gelogen. Het is overduidelijk dat dit een zeer foute actie van mij was. Ik heb hiermee het...
  19. simeco

Regis Ultima Ratio

REGIS ULTIMA RATIO Beste vrienden, Ga rustig zitten, neem er een drankje bij, want wat volgt is een magisch verhaal van vriendschap, verbondenheid en sluwheid. Het speelde zich niet zo lang geleden af, en niet zo ver van dit forum! Om het verhaal goed te vertellen, is het belangrijk te...
  20. simeco

Hugh & ik

Ik heb even de zoekengine gebruikt, maar tot mijn eigen pure ontsteltenis niets gevonden. Dat geeft mij logischerwijs de enorme eer dit topic te mogen openen! Iedereen kent hem natuurlijk. Die helden-prins-regent uit Blackadder, de steengoeie diagnosticist uit House, die...