Zoekresultaten

1. yeronimo

Top/Flop spelers

Joël van harte joh, en de volgende keer toch echt wel met elkaar co'en :cool:
  2. yeronimo

Speelwijze HOOD.

Pssst, nieuwtje: Ik ben een solo speler, ik krijg aanvallen/massa's van jullie als ik lig te slapen en jullie geven mij geen kans als kleine speler. Sterker nog, je kan het niet eens in je eentje aan omdat je hulp inroept van je trouwe kompanen haas2 en El profesor. En daarnaast ben je zo bang...
  3. yeronimo

Top/flop stammen

Welke waardigheid? :rolleyes:
  4. yeronimo

Top/flop stammen

.Hood heeft de 15% dominantie behaald, gefeliciteerd! Tribelock is ingegaan. Hoe lang zal het duren voordat de 20% behaald is? Wie durft te gokken? :cool:
  5. yeronimo

Instellingen Classic #18

Had ik ook aan begin van de ronde, daardoor echt een ontzettend grote achterstand opgelopen. Tja, shit happends I guess?
  6. yeronimo

Speelwijze HOOD.

Wat een slecht staaltje P&P. 1) Niet te begrijpen. 2) Wat is je punt? 3) Wat is nou het citaat? 4) Bevriend lid aanvallen als bg? Wie is hier bevriend en wie is hier de bondgenoot? Ik zou je een cursus aan kunnen bieden. Maar ik ben bang dat, dat zelfs niet helpt.
  7. yeronimo

Speelwijze HOOD.

Ik weet niet wat ik zieliger vind, de kata's of de manier om vanuit .Hood met elkaar en anderen om te gaan. Toch wel jammer, als je dan SKU aanvalt in verlengde van de opening van dit topic, .Hood verdedigt en dat je 'bondgenoot' er dan gericht mee vandoor gaat zonder bericht hiervan te...
  8. yeronimo

Top/Flop spelers

Ben er een hele tijd uit geweest hoor, weet echt niet wat er in de tussentijd heeft plaatsgevonden en kan daardoor wellicht niet goed oordelen. Maar wat ik wel hoogst bedenkelijk vind is dat de community duidelijk aan geeft dat ze het met een hoop zaken niet eens zijn, er veel mensen die...
  9. yeronimo

March of the Duckies: Ducks|Ducks Everywhere VS De Stukadoors

Staat je vrij die te posten hoor. Vind ze zelf niet zo bijzonder veel bijdragen in deze discussie, maar als dat iets van binnen (of van buiten) streelt vind ik het best.
  10. yeronimo

Toch grappig dat ik blijkbaar zo een dreiging ben als enige in de regio, dat je daar dit soort tactieken voor nodig heb. Ik voel me vereerd ;) Maar het geeft alsnog geen antwoord op mijn eerdere vraag.
  11. yeronimo

Toch wel grappig. Ik was druk bezig ter voorbereiding op oorlog met .Hood samen met de jongens van ROTA, waar je tegen me gezegd heb in het verleden dat je er graag informatie over wilde omdat dit jullie 'volgende obstakel' zou zijn. Had goed contact met Zyrack over hetgeen en wisselde...
  12. yeronimo

Top/Flop spelers

Uiteindelijk heeft hij vooral zichzelf ermee. Hij sloopt zijn eigen toekomstige dorpen.
  13. yeronimo

Top/flop stammen

Schijnt tegenwoordig iedereen zich schuldig aan te maken. Ben denk ik de enige speler op deze server die nog niet geinternd heeft. Verklaard wellicht mijn puntenaantal :cool:
  14. yeronimo

Top/Flop spelers

Het is simpelweg wachten tot wat er komen gaat. Gun het wat tijd ... :cool:
  15. yeronimo

Top/Flop spelers

Dus fuseren is geen internen? :rolleyes:
  16. yeronimo

Leuke rapportjes

Bovendien een speler die behoorlijk wat mazzel heeft gehad en me daarom best wat schade had gegeven (iets met toestemmingen die blijven hangen, of juist teveel afnemen, kata's, etc.). Dus voelt toch wat fijn als je eens een mooie backtime kan geven. Maar mijn achterstand en schade in troepen is...
  17. yeronimo

Leuke rapportjes

Ach als jullie mijn situatie toch eens wisten op het account :):cool:
  18. yeronimo

Leuke rapportjes

Als jij dat was die mijn opslag omlaag had geknald ben ik bang dat je toch iets van een verdiende loon hebt gehad: Verdediger: ... Aantal: 3 9 2755 50 1060 0 105 74 2 0 Verliezen: 3 9 2750 50 1058 0 105 74 2 0
  19. yeronimo

Leuke rapportjes

Gisteren was mijn opslagplaats omlaag gekata'd. Zal ik hier nu ook een preek over geven of zal ik hier wel volwassen mee om gaan? :rolleyes:
  20. yeronimo

Top/Flop spelers

Hij heeft niets beloofd, enkel gezegd dat hij niet de intentie had die kant op te gaan. Goed lezen... Ik mag toch serieus niet hopen dat je dit spelletje vergelijkt met het leven, dan is er namelijk toch iets goed mis. Mijn kamer wordt namelijk niet wekelijks bestormd door woeste...