Zoekresultaten

1. (Spot)Prentjes Topic

#FreeTheClown
  2. (Spot)Prentjes Topic

3. Golden Awards

Euhm 4 a 5 CF's waar ze edels mee in je safe spammen moet je idd geen rekening mee houden, laat die maar rustig doorkomen!
  4. Golden Awards

Euh? Wat heb ik gemist? Is tranquillo al dorpen kwijt dan? Van buizerd en Jaimyangel lopen er af en toe wel wat scouts op en af :) maar euhm waarom zouden dabb/lemon niets kunnen sturen aan def.. UFO speelt voor 90% volledig def tegenwoordig, misschien moet je eens rondscouten?
  5. Spelers en hun lijflied wereld 66.

*GoT S8 SPOILER* NEO clears vs Chuchuuu
  6. Spelers en hun lijflied wereld 66.

Interdictum zoekend naar front
  7. Spelers en hun lijflied wereld 66.

Strange cloud bij het edelen van 420|420
  8. Golden Awards

Beste speler: Zoals al meermaals aangehaald maar dan ook terecht, TheTrainGoesChuChuuu! Sterk team, veel ervaring en ook qua activiteit niets op te zeggen. Buiten dit ook aangename mensen die altijd klaar staan om de andere binnen de stam te helpen waar nodig. Beste stam: Chess. Voldoende...
  9. Top & Flop stammen

'Voorbeeld: Nederland bied België ondersteuning aan om tegen Duitsland te vechten maar dan ziet Nederland dat België gratis Duitsland naar binnen laat lopen. Zou Nederland dan nog 3 weken zijn ondersteuning moeten laten staan omdat ze dat beloofd hadden? Nee. Onzin.' Je voorbeeld slaat op niets...
  10. Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W66 spelers.

Ik speel solo - Niels
  11. Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W66 spelers.

Ik ben DE farmgod van TW - Gert
  12. (Spot)Prentjes Topic

Ja, hij zat door die like direct op zijn paard :eek:
  13. Top & Flop stammen

Eerlijk, is er iemand die dacht dat PoP niet terug in NEO ging belanden?
  14. Top & Flop stammen

Elk spel heeft een rushtactiek nodig, TW is geen uitzondering!
  15. United Flop Organisation

Heb de MB er nog persoonlijk op aangesproken en ook hij bevestigd dat het dorp zal worden afgestaan. Bedankt @Dpschut
  16. United Flop Organisation

Sorry maar wij als account circus hebben de speler zelf aangesproken op het edelen van het barbarendorp net op onze grenslijn. Wat was de reactie: 'dit hebt u goed gezien' -> ..... Oke dan, we zullen de leider van UFO zelf eens aanspreken. Als volgt reageert de leider van UFO met een PM waar...
  17. United Flop Organisation

Nee, bedoelde naar waar kan ik ingame zaken doorsturen naar jou.. :D
  18. United Flop Organisation

Welk account is dat?
  19. United Flop Organisation

Waarom wordt dit dan via hier doorgegeven en niet via de PM waar ik hem de vraag stel?
  20. Lijstjes van w59 toppers!

Dit gebeuren vat wereld 59 mooi samen, wat een ****wereld