Zoekresultaten

1. Fatality.

Heer Martos de stabber en kataer

Het was altijd een ongeschreven regel voor stammen van hoog niveau om ze niet te gebruiken. Maar dit topic lezende lijk ik best gemakkelijk te kunnen concluderen dat we aan beide kanten niet met dergelijke stammen te maken hebben.
  2. Fatality.

Praathoek

http://nl.twstats.com/nl61/index.php?page=village&id=8262 :confused:
  3. Fatality.

Praathoek

Haalt een beetje alle plezier in het spel weg. Geen element van competitie meer, helaas dat bepaalde spelers het zo omarmen.
  4. Fatality.

Goede aanvallen / goede verdedigen

Wat een ontzettend matige clear stond daar zeg :oops:
  5. Fatality.

Praathoek

:confused:
  6. Fatality.

Stelling van de dag

Eens. Veel ODA kan inderdaad betekenen dat je ook veel farms cleared, maar efficiënt is dat lang niet altijd. Veel farmen betekent niet ook direct veel groei. Een hoge ODA betekent vaak ook een degelijk troepenverlies aan jouw kant, wat je efficiëntie vermindert.
  7. Fatality.

Pay to win het TW van nu?

Hangt heel erg van de situatie af. Een volledige stam kan zich niet naar de winst boosten, maar de startfase is imo ook belangrijk en daar kan je je volledig doorheen boosten. Als een mediocre speler naast een goede speler ligt kan die momenteel door middel van pp de goede speler er volledig uit...
  8. Fatality.

Top/Flop stammen

Trauma gaat lekker
  9. Fatality.

Top/Flop spelers

kontenlikker
  10. Fatality.

Top/Flop spelers

Wat heb jij een lachwekkende handtekening zeg
  11. Fatality.

Top/Flop stammen

Zoals ik al zei zijn het niet enkel die 2 dorpen die je als voorsprong krijgt. Die dorpen zijn goed uitgebouwd, gs hoog, oftewel de perfecte dorpen die je kunt krijgen in het begin. Je verliest geen troepen, je kan direct in je nieuwe dorpen goed doorbouwen en gs duwen in je groei. Zo kan je...
  12. Fatality.

Top/Flop stammen

Natuurlijk zal er nog gedeffed en geoffed moeten worden om de wereld te winnen. Alleen vind ik niet dat je het verdiend als speler om te winnen als je boostaccounts gebruikt om je groei stevig te vergroten aan het begin. Op die manier geef je je voorsprong eerder een exponentiële boost aangezien...
  13. Fatality.

Top/Flop stammen

Als je uberhaupt boostaccounts gebruikt vind ik dat je de wereldwinst verre van verdiend. Leer tw spelen zoals het hoort of begin lekker op de casual wereld.
  14. Fatality.

Top/Flop speler(s)

Inderdaad Robin, de nieuwe generatie moet ook leren spelen. Helaas zijn de meeste meesters al vertrokken though.
  15. Fatality.

Top/Flop speler(s)

Lijkt me redelijk onwaarschijnlijk. Op het moment dat we tegen Belleza aan kwamen te liggen waren we als stam hen er al uit aan het groeien en was de inhaalslag al meer dan gelukt. Het had hoogstens vertraging opgeleverd tot de wereldwinst.
  16. Fatality.

Uitbouwen of troops

LC-rush blijft het beste
  17. Fatality.

Top/Flop stammen

Hee Bram, hoe is het met je? Ik geef je gelijk in het punt dat het minder ambitieus is, maar omdat deze wereld zo klein is en alle grootfarmers al dicht op elkaar liggen geeft het minder beloning om je farmgebied uit te breiden aangezien de meeste dorpen al leeggeroofd worden door anderen.
  18. Fatality.

Top/Flop stammen

Direct ver edelen hoeft helemaal niet de slimste keuze te zijn. Deze wereld is zo klein dat je je farmgebied niet echt enorm kunt uitbreiden door ver te noblen, terwijl het wel een veel risicovollere zet is/
  19. Fatality.

Van welke 10?

Dankje Emile (als ik het me goed herinner), ik zal je verwachting waar proberen te maken ;)
  20. Fatality.

Top/Flop spelers

In jouw ogen een utopie, in mijn ogen iets meer vanzelfsprekend. Mensen die met pp bovenaan staan toon ik een heel stuk minder respect dan mensen die dat zonder doen. Het is natuurlijk de kwestie waarvoor je speelt, maar ik heb liever een verdiende en gerespecteerde rang 10 dan een redelijk...