Zoekresultaten

1. famdecibel

Domme vraag misschien?

Nee hoor, domme vragen bestaan niet. Wel domme mensen als ze niets durven te vragen omdat zr bang zijn dom gevonden te worden
  2. famdecibel

Domme vraag misschien?

Wat precies een boostaccount is, is een grijs gebied. Maar in principe is een boostaccount een account dat enkel en alleen is aangemaakt om een ander account te helpen sneller groot te worden. Een boostaccount heeft nooit de intentie om zelf echt te spelen en het einde van een wereld te halen...
  3. famdecibel

Het Xenforo 2.0 compliment en klaagtopic

Wat een lelijk forum. Ben benieuwd wat mijn dochter beroepsmatig hiervan vindt.... ik vrees niet veel goeds :p Maar goed, ik leg me er weer bij neer. Zal wel moeten.
  4. famdecibel

Groepen

Sorry, daar kan ik je niet mee helpen, anders had ik het gedaan. Het enige wat ik kan doen met ideeënposts is er een facebooktopic van maken en dat doe ik als de stemmingen nog lopen. Zoals ik dus al zei, mijn taak zit er op. @Hopeful doet volgens mij het ideeëntopic in overleg met @Duckje...
  5. famdecibel

Groepen

Geen idee wat je van me wil. Mijn taak voor dit topic heb ik gedaan toen de stemming nog liep.
  6. famdecibel

Os buiten de stam

Ik weet dat het onmogelijk is. Vandaar dat diegene dit idee gemaakt heeft. Maar ik antwoordde op de vraag wat het voordeel van bezoekjes was.
  7. famdecibel

Os buiten de stam

Op dit moment zijn het bezoekjes en dat is in dit geval echt een nadeel als je voor dit voorstel bent. Het voordeel van zo'n bezoekje is dat de vijand er meteen een aanval achteraan kan sturen en het dorp terug kan edelen. Tactisch gezien is het dus moeilijker om op dit moment een dorp dat je...
  8. famdecibel

Met welke tien

Eigen gezin gaat altijd voor. Ik mag er maar 10 kiezen. Anders had hij er zeker bijgezeten :)
  9. famdecibel

Met welke tien

Ik kom precies op tien 3 dochters, 3 schoonzoons, 2 kleinkinderen, mijn man en ik... wat weet ik nog niet :p
  10. famdecibel

[Verholpen] Troepen in dorp

Dit is een bekend probleem. Het ligt inmiddels bij Innogames. Hopelijk zullen ze dit gauw fixen. Bedankt voor je melding.
  11. famdecibel

Ondersteunen niet-stamleden

Voor wereld 70 is een topic geweest en konden spelers hun instellingen geven. Uit de inzendingen zijn er 3 uitgekozen en daar is een enquête voor geweest. En die instelling is voorgelegd aan innogames.
  12. famdecibel

Niet overal is een redenen voor. Is gewoon een spelinstelling. Als je alleen ondersteuning kunt krijgen van je eigen stam, krijg je een ander soort spel dan als je van iedereen ondersteuning kunt krijgen. Je moet dus anders spelen.
  13. famdecibel

Dit is een wereldinstelling en kan per wereld verschillen. Op deze wereld is het dus niet mogelijk om spelers buiten je stam te ondersteunen. Op andere werelden kan deze instelling anders zijn.
  14. famdecibel

[Verholpen] Server W70!

Er zijn ons niet meer gevallen bekend, dus waarschijnlijk ligt het aan je verbinding.
  15. famdecibel

Kans op ban wanneer ik speel op stage

Zoals ik al zei, ik kan je niet beloven dat je nooit gebannen wordt als je speelt via het wifinetwerk van je stageplaats. Ik weet ook niet hoe groot het bedrijf is. Speel gewoon eerlijk, dat is het belangrijkste. Speel je eerlijk als je via je wifinetwerk speelt en wij bannen je, dan kun je...
  16. famdecibel

Kans op ban wanneer ik speel op stage

Het is altijd een risico als je op stageTribalWars speelt. Ik kan dan ook niet beloven dat je nooit gebannen zult worden. In de spelregels staat daarover het volgende: §4) Accounts 9. Gebruikers die vanaf hetzelfde apparaat of hetzelfde netwerk spelen (bijvoorbeeld hetzelfde huishouden...
  17. famdecibel

[Geen Bug] Wereld 70 grondstoffen buit maken

Deze bug is bij ons bekend. Het is doorgegeven aan Innogames en het is dus afwachten wanneer dit gefixed wordt. Bedankt voor je melding.
  18. famdecibel

Praathoek #20

Dat was een vergissing van mij. Dat is ook niet de redenen. Het was 20% en geen 26%, dus ze zijn idd 4% gegroeid. Mijn excuus. Je mag over de edelhalvering een apart topic openen. Als je dat doet wil ik er zelfs wel een facebookpost aan wagen zodat er een groter publiek is. Maar dat initiatief...
  19. famdecibel

Intro mentorforum en wiki

Dat weet ik, maar hij herinnerde me van de week eraan dat jij ook ermee bezig was, dus vandaar ook een bedankje voor jou. Jullie hebben mooi werk verricht :D
  20. famdecibel

Intro mentorforum en wiki

Dankjewel @tim010 en @Kulta Lakko . Goed werk!