Zoekresultaten

1. sseg

Spotprenten topic

Ik begreep dat ook niet, en bij PN waren ze er niet blij mee, en snapte het ook niet. maarja doet ie zelf dus :/
  2. sseg

Spotprenten topic

No offense, maar Panda heeft 2 recruits gedaan en Optic al 3 binnenkort 4. De subtiele pogingen zijn slechts het contact wat Bas en Rob hadden met hun (ex) stamgenoten/co's die op El prof spelen? Ik vind het allemaal wel wat overtrokken eerlijk gezegd.
  3. sseg

Top/Flop stammen

Noem het een slechte poging, ja het doel lijkt me ook onduidelijk. Maar ik vind het gewoon iets teveel van toeval op toeval op toeval afhangen dat er 3x gekata'd is, met dus 2x AH en 1x boer, om te zeggen van nou het was echt heel per ongeluk.
  4. sseg

Top/Flop stammen

Ik vind het argument dat het per ongeluk is gewoon niet geloofwaardig. Dat zou beteken, zeker als het normaal niet de bedoeling is, dat het vinkje of nooit geselecteerd is, wat me stug lijkt gezien de meeste aanvallen en de eerste waarschuwing, of er toch een selectie is gedaan per ongeluk...
  5. sseg

Praathoek CL21

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/ontwikkel-je-eenheid.203353/post-6346233 #Leon
  6. sseg

Top/Flop stammen

Het argument dat het oke is omdat Emile in het verleden heeft gekata'd slaat dan ook nergens op. Ik heb op w16 ook gekata'd maar het was dat of zelf tot 26 geschoten worden. Bewezen? Ik vind het eerlijk gezegd wel uit de lucht gezogen. Het verschilt gewoon erg per wereld en per instelling in...
  7. sseg

Top/Flop stammen

-V- maakt wel heel veel 'ongelukjes' zeg! Je zou bijna gaan denken dat het met opzet was :rolleyes2:
  8. sseg

Top/Flop stammen

Vooral die 11 uur fake treinen zijn echt wel heel speciaal. Of die anti-snipes van verkenners. Gewoon next level tw.
  9. sseg

Hekelpuntje

ik kies waarom, waarom zou je in een circkel gaan zitten met finalowner3
  10. sseg

Het Xenforo 2.0 compliment en klaagtopic

Ja dit is wel vervelend, en zou aangepast moeten worden. Verder is posten en meldingen wel veel beter dan oude versie
  11. sseg

Die uit 2010 toch meest prettig Edit: zie mensen klagen over de mobiele versie maar die vind ik juist beter nu. Had eerst dat het bijna onmogelijk was meldingen te zien en dat de reageer knop verdween als de post te lang was en dat je het in rtf moest omzetten om het te kunnen posten. Dat is...
  12. sseg

Ik dacht even dat ik op de verkeerde site was beland
  13. sseg

Top/Flop stammen

En je moet 24 uur lid zijn van een stam om os te kunnen sturen (rip GOUD's plan a cl13)
  14. sseg

Met welke tien

Ah paul is nog geen 2 dagen terug aan het posten en de eerste keer 'circlejerk' is al gespot!
  15. sseg

[Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

Kreeg gister al de meeste van mijn troffeeen. Net omdat ik een post op het classic forum maakte, kreeg ik een trofee voor mijn 500ste post. Ahja (y) Ik heb er maar bijna 5000. Vandaag Jij hebt een trofee gekregen: Post Koning! (500) 10:34
  16. sseg

Met welke tien

@Big Bang.
  17. sseg

[Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

Een standbeeld van de enige echte the snip? Waar kan ik tekenen?!?
  18. sseg

Top/Flop stammen

Gewoon dom van sommige leden in Rain om gelijk te fuseren. Groter front, minder accs voor VV, minder andere spelers overgenomen. Tja
  19. sseg

Top/Flop spelers

This aged well
  20. sseg

Top/Flop spelers

Ook verder niet heel relevant, het ging meer om het feit dat ze zelf zeiden naar Optic te willen/gaan, terwijl Rudy net komt verkondigen dat dat niet zo was. Ik wil dit ook nog even recht zetten. De vv'er heeft dat gezegd op 9 oktober, dat is 2 dagen geleden, aan deprimatical. Die had toen al...