Zoekresultaten

1. Wereld 50 instellingen: Discussietopic

Verstandigste opmerking die ik van jou heb gezien.
  2. Wereld 49 feedbacktopic

Precies deze. Ach, scheelt wel weer een boel tijd:D
  3. Praattopic

Allemaal homo's!!!
  4. Praathoek

Wij spelen in de eredivisie!!!:eek::cool:
  5. Stelling van de Dag.

Aha, net als Korneel die dus naar Mental overloopt zonder medeweten van zijn co's.. Sukkeltje...
  6. Golden Awards!

Aha, dus jullie noobie mag de hele tijd Story stab dit, Story stab dat, Story Stab zo etc noemen en daar zegt niemand wat over, Laurens zegt wat over Mental en je krijgt dit gekanker.. En dan is Story hypocriet.....
  7. Big brother is watching you!

Liever persoonlijk aanvallen dan generaliseren..
  8. Big brother is watching you!

..... Steff zegt zelf dat het geen stabs zijn, maar dat het ook niet netjes is, daar ben ik het ook wel met hem mee eens, verder heeft iedereen normaal gereageerd en worden de posts redelijk onderbouwd, en het enige wat jij kan posten is stab dit, stab dat, stab zo. Wordt jij écht nooit moe...
  9. Stelling van de Dag.

Vooruit aan het kijken tot het 8 uur vanavond is :eek:
  10. Aftellen wereld 17 is begonnen

Trouwens, puur een vraagje uit intresse: Waarom hebben jullie W.A.R. gerecruut?
  11. Big brother is watching you!

Zijde 1: Stammen: Beun Zijde 2: Spelers: Something Unique Timeframe: 07/04/2015 00:00:00tot07/04/2015 13:41:31 Totale overnames van de vijandige kant: Kant 1: 3 Kant 2: 2 Verschil: 1 Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant: Kant 1: 26,467 Kant 2: 17,683...
  12. Aftellen wereld 17 is begonnen

Gefeliciteerd NEOH, duidelijk de beste ;)
  13. Golden Awards!

Waarom trek je je os terug, er kwam net weer een clear aan :cool:
  14. [Speler gezocht] Medespeler Casimodo gezocht!

|P| was gewoon coowl:cool::bijl:
  15. [Speler gezocht] Medespeler Casimodo gezocht!

Wordt jij nooit moe van jezelf? Ik vind het ook laag dat jij mensen gaat beschuldigen dat ze stammen in handtekening hebben staan waar ze volgens jou niet in hebben gezeten. En dus wel zo is..
  16. Once upon a time

Begin dan niet gelijk te schreeuwen dat ik niet in Nilva heb gezeten, komt een beetje dom oer zo:rolleyes::rolleyes: Nee, ik zet allemaal stammen in mijn handtekening waar in ik wel heb gespeeld en dan zou ik hier minder bekende Nilva ertussen zetten terwijl ik er niet heb gespeeld. Je mocht...
  17. Once upon a time

Vandaar dat in alle dorpen de muur 17 werd en er op 1 na overal nog 18 clears liepen..
  18. Once upon a time

Met die def die je liet bashen met muur 0 op een dorpje die je had verovert? Daar ging je def uit een clustertje wat nog enigsinds dichtbij ligt. Als ik de hele dag online was geweest zaterdag had jij die 2 dorpen nooit zolang in handen gehad. Als telt niet. Ik heb vrijdag trouwens de hele...
  19. Once upon a time

Ja, je stond 2-0 voor op een dag dat ik buiten een paar min op mijn mobiel helemaal niet online ben geweest tot half 8 's avonds. Dat jij nou zo dom bent om tot 2x toe met je recap een volle clear mee stuurt terwijl je had kunnen weten dat ik er bijna geen def troepen had. Als je een beetje slim...
  20. Stelling van de Dag.

Varsseveld jonge :cool: