Zoekresultaten

1. HoKuZpOkUz

Top/flop spelers

Die word aangevallen door een vriend van me en zocht mijn hulp. Gezegd dat ik dat niet kon maken, maar goed gelukkig heeft ze nog een account waar ze mee kan ondersteunen... HoKuZpOkUz 13.02.17 10:13 Denk dat je red niet tegen gaat kunnen houden maar ik ben benieuwd. Chickie 13.02.17 10:29...
  2. HoKuZpOkUz

Top/flop spelers

Wat is er in hemelsnaam van dit spelletje en het AF geworden? Waar is de propaganda? Ik zie alleen maar onbekende spelers die met het oude niveau nooit mee hadden gekunt, elkaar tot de grond toe afzeiken. Totaal onleesbaar dit bah.
  3. HoKuZpOkUz

Topstammen

Over 2 maand is iedereen al vergeten wie die pipo is joh. 'Het klopt dat ik voornamelijk naar punten heb gekeken' Haha:P
  4. HoKuZpOkUz

Topstammen

Dan kom je in de topstam waar ik zit!^^
  5. HoKuZpOkUz

Top/Flop stammen

Jammer dat de bedanken knop er niet meer is op het forum. Je scheelt me een hoop tijd. Dikke kus!
  6. HoKuZpOkUz

Top/Flop stammen

Nog een non-post. Mensen die veel woorden gebruiken om niks te zeggen zijn nog nooit van toegevoegde waarde geweest. Om je nog 1 keertje op je hypocretie te wijzen voordat ik je fijn blokkeer: je haalt onze geschiedenis aan. Je zegt dat ik niet weet wie jij bent. Je gebruikt de woorden 'maar...
  7. HoKuZpOkUz

Top/Flop stammen

Hoe begin je in hemelsnaam je relaas met 'je weet niet eens wie ik ben' om vervolgens te beginnen over onze gemeenschappelijke geschiedenis, oftewel we weten dus wel van elkaar wie we zijn. What the f...echt hoor. Die bewuste speler ken ik wel (van dezelfde wereld waar ik jou van ken, zoals je...
  8. HoKuZpOkUz

Top/Flop stammen

Als Astra* speler is stabs natuurlijk jouw field of expertise. Je bedoelt die gozer die aan werd gevallen door zijn stam nadat hij ze ten onrechte vertelde dat hij serieus speelde, wat niet zo was omdat ie aan het PP farmen was. Hoe staat dat gelijk aan mensen die hun stam leaven, de...
  9. HoKuZpOkUz

Top/Flop stammen

Nou, ook W48 is alweer afgegleden tot een ordinaire stabwereld. Mijn stam B-INF heeft 1 BG, namelijk Black Castle. We hadden een gedeeld forum en gezamenlijk aanvalsplan tegen Spuit 11. We zouden morgen een gecoordineerde aanval opzetten. Vannacht hebben 2 leden van onze BG (Sir Chopchop en...
  10. HoKuZpOkUz

Rapportjes

Verdediger: frimbo Doel: n003b (505|491) C45 Aantal: 1027 1000 0 200 742 50 0 0 0 13 1 0 0 Verliezen: 1027 1000 0 200 742 50 0 0 0 13 1 0 0 Vlag: +7% verdedigingskracht Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 6 naar level 0 Toestemming: Gedaald van 36 naar 14 Zo.
  11. HoKuZpOkUz

Top/Flop stammen

Dus je wilde doorgaan, maar alsnog maar halfslachtig, want je verkoopt PP. Je zet je punt bepaald geen kracht bij.
  12. HoKuZpOkUz

Top/Flop stammen

Hammer bro: als je geen discussierend vermogen hebt moet je misschien niet discussieren.
  13. HoKuZpOkUz

Top/Flop stammen

Als de stam vraagt of je actief speelt en jij zegt ja terwijl dat niet zo is, want je speelt voor de PP, dan ben jij toch gewoon aan het liegen en zijn de attacks geoorloofd?
  14. HoKuZpOkUz

Top/Flop spelers

Ja man, graag zelfs!
  15. HoKuZpOkUz

Top/Flop spelers

Reken maar dat ik een dikke vette premade begin op W50 dan.
  16. HoKuZpOkUz

Top/Flop stammen

Vroeger waren alle topstammen groot en dat werkte prima.
  17. HoKuZpOkUz

Top/Flop spelers

Een NAP, geen pbg. En wanneer ik zoiets afsluit verwacht ik dat de andere partij zich daaraan houdt.
  18. HoKuZpOkUz

Top/Flop spelers

Lieeeeef:)
  19. HoKuZpOkUz

Top/Flop spelers

Ik ben gewoon nu al gestabt. Gecleard door degene die tegen me aangeplakt ligt. Paar dagen geleden nap mee afgesproken. Dus mn troepen (ik speel defensief, call me a noob) neergezet bij stamgenootjes. Is dit de standard of play van tegenwoordig? Vooral dat 'je bent typisch een puntenspelertje'...
  20. HoKuZpOkUz

Top/Flop spelers

Ik kan jullie wel vertellen dat ik ook misschien geen ban heb. Ben daar heel open over.