Zoekresultaten

1. MyPride

Top/Flop stammen

Je ziet wel duidelijk wat voor een overmacht de andere stammen creëren door de makkelijke weg te kiezen.
  2. MyPride

(Spot)Prentjes Topic

Tjah Jeremy, get over it. Ik kan er niet aan doen dat ik de lieveling ben van @Duckje.
  3. MyPride

(Spot)Prentjes Topic

Redelijk wat bans geïncasseerd hoor. denk 2x op 1 wereld en op het af meermaals 3 dagen ban gehad! 0 werelden hier door verloren?
  4. MyPride

Stelling van de dag

9/10 werelden is met boosts. 7/10 is met uitkijktoren. Je zult lang mogen wachten. T'is gewoon echt een kutwereld.
  5. MyPride

Spotprenten topic

Onze eigen acties? :p
  6. MyPride

Spotprenten topic

Gaat mij daarom toch allemaal niet? Ik regeer gewoon op het feit dat wij jou niet in onze stam wouden krijgen en iedereen denkt van wel? Denk dat we daar wel kansen genoeg voor gehad hadden als we dat echt gewild hadden niet? Heb je al meermaals gezegd dat ik het normaal zou vinden moest je V...
  7. MyPride

Spotprenten topic

Denk niet dat we ooit ergens Erik bij ons in de stam gevraagd hebben? Denk dat het eerder Erik was die met alles en iedereen wou samenwerken tegen spelers zoals Erik van V. http://prntscr.com/pm8pfh op het hoogtepunt had Professor met al zijn fronten een nap uitgenomen met Seventh.
  8. MyPride

Top/Flop stammen

Bij zijn eerste kata actie was hij al aangesproken een paar dagen terug... Kunnen hier inderdaad op blijven discussiëren maar ik kata wel eens terug als dat helpt met het te herinneren?
  9. MyPride

Top/Flop stammen

Het is 3x gebeurd. 2x AH en 1x boerderij. Nou vind ik het gewoon flauw dat er niet eerlijk gezegd wordt wat de bedoeling was. Nieuwe speler zou niet 1 aanval maar een gehele serie missturen denk ik? Dat ik in het verleden katade is inderdaad flauwekul om nu mee te gaan vergelijken. Vroeger...
  10. MyPride

Praathoek CL21

#leon
  11. MyPride

Top/Flop stammen

En ik zei dat het al 3 x was ? Lees jij iets of verdedig je gewoon alles in uw voordeel?:p
  12. MyPride

Top/Flop stammen

Ik zei dat er ook katas op boer kwamen. Je zegt net dat dat anders is dan AH ?
  13. MyPride

Top/Flop stammen

Dus ik mag nu ook kataen op smederij en leem ? Heb vroeger ook nog 'kankerkop' tegen mensen gezegd. Mogen zij dat nu terugzeggen omdat ik het ooit deed ? Is dit nu wel normaal?
  14. MyPride

Top/Flop stammen

Dorine? Bwa 3 foutjes? Boer op boerlimiet? Je moet al serieus misklikken e ?:p
  15. MyPride

Top/Flop stammen

Wacht tot ik katas kom sturen en we een bg met taart aannemen om jullie weg te spelen x
  16. MyPride

Top/Flop stammen

Of een Bg afspreken door een account van optic te laten internen voor de afspraak zodat ze een andere speler kunnen toevoegen.
  17. MyPride

Top/Flop stammen

Ik blijf verbaast van de duitsers inderdaad.
  18. MyPride

Spion in Maai?

Heerlijk die negeerfunctie.
  19. MyPride

Praathoek CL21

zoals uw kop.
  20. MyPride

Het Xenforo 2.0 compliment en klaagtopic

je waarschuwt mij altijd onterecht!