Zoekresultaten

1. Premium Punten ruilen ?

Is dit ge-oorloofd en kan dit nog met mijn huidige punten ik speel op co.uk of net maar heb ook op andere servers gespeelt nu heb ik op die servers nog pp staan kan ik deze ruilen bv met mensen die het zelfde hebben maar meer op nl spelen zeg maar ? strenghts wereld 42 and classic co.uk
  2. Op zoek naar mensen die premium willen ruilen

heb zelf pp op verschillende werelden dennk aan .net .de .ch .us .fr ik zelf speel graag co.uk dus als er mensen zijn die daar pp hebben en het willen wisselen voor hier of elders stuur mij strenghts een pm op w39 in uk. dank u wel.
  3. [In behandeling] Stamopdrachten!

tot op heden zijn het persoonlijke opdrachten per speler, zou leuk zijn als een stam opdracht met een stammoest gebeuren, win een oorlog,versla eenheden door te supporten ,verhandel grondstoffen x aantal keer , bouw of breek gebouwen af , cat een bepaald gebouw naar 0 of 1 zoveel mogenlijk...
  4. TOUR DE FRANCE START 1 JULI

https://ad.persgroepwielerspel.nl/tour2017/?leagueinvite=1&t=aba58a709b604ce0ac904911142880d4 link voor league
  5. TOUR DE FRANCE START 1 JULI

je kan gratis hier inschrijven selecteer 20 renners join de vrienden league TRIBALWARS zo wordt kijken misschien nog leuker en wie weet win je wel. https://ad.persgroepwielerspel.nl/#/home
  6. Classic 14

na 10 minuten spel al down. hoe kan dit toch? er waren al 2 spelers en 8 barbs op de wereld voordat deze werd opgestart en er waren al barbs met 140 punten wel leuk die classic .
  7. pp voor de nl server

hoop gelul niemand serieus jammer
  8. pp voor de nl server

ik ben opzoek naar pp op de nl server heb zelf pp op de volgende servers en zou kunnen ruilen: let op kijk eersr wat ruilbaar is. .net .us .dk .fr .de
  9. pp trading

Op co.uk is dit gewoon een topic op het forum vraag me af of hier mensen zitten met overschot aan pp de ze willen ruilen om ook op andere servers te kunnen spelen. strenghts
  10. 10.000p opbouw met uitkijktoren

ga liever voor hiding 1 , kazerne 11 stal vol en bouw scouts in het dorp
  11. Classic #14 instellingen suggesties mogen hier

Ik ben ooit op co.uk mijn eerste wereld begonnen toen begonnen op classic met 2 dorpen dat was toen heel iets anders jammer genoeg nooit meer een instelling als deze bij start up gezien Was ingewikkeld omdat je voor 2 dorpen maar 1 x begin grondstoffen had maar duidelijk een uitdaging ook voor...
  12. [Afgekeurd] vlaggen

vraag 1 : waarom krijgen we geen vlaggen meer voor de prestatie vrienden ? 5/15/50/100 ---- vraag 2 : kunnen we binnenkort ook vlaggen van andere account toevoegen door ze te zenden naar het account ? -- vraag 3a : vlaggen ruilen kan nu alleen door in een stam te zitten , kan dat...
  13. wereldinstellingen

wel raar op de wereld instellingen staat toch duidelijk 40 mensen per stam op wereld 49 is dat nu toch echt 30 !
  14. Classic #11 Definitief discussie

gaat .nl ook straks over op die nieuwe quest systeem zoals op co.uk dat quest systeem zorgde in eereste instantie wel voor wat opschudding vooral toen mensen met quests doen binnen 12 uur al met lc liepen
  15. Wereld 45 & Premium Beurs

het is raar dat beurs leeg kan zijn in 1 continent en vol in een ander stel iemand begint met spelen na 3 weken en hij wordt als eerste in een nieuw continent geplaatst dan kan hij teoretisch gelijk 60k/60k/60k gs aanschaffen via de beurs zijn opslag omhoog halen en zo een enorme voor sprong...
  16. Wereld 45 & Premium Beurs

beurs was compleet vol in het begin van de wereld als je nu 65 gs koopt betaal je 2 pp terwijl als je 64 gs koopt betaal je 1 pp dus als er al wat op de markt komt zou ik de tafel van 64 uit me hoofd moeten kennen om niet een mis stap te maken als er dan eindelijk 1281 hout staat en ik...
  17. Classic #10

zo 20 minuten en de eerste lc'tjes lopen :)
  18. Classic #10

heerlijk dat lezen van dit forum classic 10 ik vind het top die speren waren top in het begin
  19. [Premade aangeboden] Classic Premade

ik zoek nog een stam om te joinen op classic die morgen start ik ben max en speel al heel wat jaartjes beste resultaten co.uk classic 1 die won de stam waar ik in zat ook zou ik nog wel een co-speler voor snachts kunnen gebruiken maar dat misschien later
  20. [Speler gezocht] Co-speler classic 10

ik zoek een betrouwbare co-speler voor wereld 10 iemand die net zo veel tijd er in wil steken dat nodig is om in de top 10 te kunnen zitten en te blijven ik had een co-speler maar die sprak engels en dat is dus niet toegestaan op .nl helaas zend me maar een bericht indien interesse