Zoekresultaten

1. Night Train

Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

Coruscant kansloze stabbende vertoning die wederom bang is van de grote snelle Night Train. Wellicht nog zweterige dromen hoe die op W74 afgegaan is en dorpen verloor aan de grote Night Train zonder maar enige massa gekregen te hebben. Terwijl Coruscant elke week opnieuw probeerde te schitteren...
  2. Night Train

Feedback nieuwe scriptregels

Ziet er niet goed uit voor Inno, is dit het einde van TW?
  3. Night Train

Spotprenten

Als je moet starten met snipen wanneer de edels beginnen gegooid te worden doe je wel iets verkeerd op deze wereldsnelheid
  4. Night Train

Spotprenten

Smakelijk Nigel
  5. Night Train

Spotprenten

@Boy Meets World
  6. Night Train

Spotprenten

Moet je pakje nuggetjes naar de mcdo brengen
  7. Night Train

Spotprenten

Blijft Nigel op zen honger zitten, krijgt die een portie op maat of kan hij eindelijk een keertje met Melvin levelen
  8. Night Train

Shakedown8 en zijn werkwijze

Geen idee wat hier het verhaal was maar weet nog goed dat @San-der op W74 om 6u uit de stam ging waarmee wij NAP hadden om dan lekker treintje te gooien om 8u om dan gesniped, gebacktimed en gerekt te worden. Goeie karma als je het mij vraagt
  9. Night Train

Oorlogstopic Salt vs Tyrant

Hoezo praat iedereen hier alsof de wereld gespeeld is? Wat moet ik dan met die 1200% pakketjes en 17 oorlogsvoeten?? Ps: Patje is Beast
  10. Night Train

Spotprenten

11. Night Train

Spotprenten

12. Night Train

Spotprenten

13. Night Train

Spotprenten

Kbel jou alleen maar om een WW mee te pakken dat weet je
  14. Night Train

Spotprenten

Duidelijk, als een CF die illegaal zou zijn op welke wereld dan ook (met de huidige bewijzen allesinds) in deze situatie legaal wordt door deze afspraken dan wordt het tijd voor de gezouten leiders deze afspraken maar snel op te zeggen want dat slaagt nergens op. Joa kan ook hard rennen telt...
  15. Night Train

Spotprenten

Vergelijking = bepaling van overeenkomst en verschil. Kom op e Melvin
  16. Night Train

Spotprenten

De vergelijking tussen beide cases doelde ik op. Die CF bij Cala boeit me weinig wat er mee gebeurt wij zeggen al sinds gevalletje Maarten bij Shelby dat MB's uit edelrange moeten enkel zonde dat hij te laat ontslagen werd en de NAP te lang was waardoor ze niet meteen bij vervallen 1.20 konden...
  17. Night Train

Spotprenten

Hier verder geen reactie meer op?
  18. Night Train

Spotprenten

Als de feiten zo duidelijk zijn slaag je de bal toch behoorlijk mis -De speler zat in de MB stam van Noctem ==> gekicked op 30/12 stamloos sindsdien -Calamity geeft in PM toe dat het een MB was -De PM heet letterlijk 'MB-Functie' -Er wordt bevestigd dat het een project was van een co van...
  19. Night Train

Spotprenten

Zoals ik zei, beide keren een communicatie fout. Deze zat dan ook in een bekende MB stam (Noctem), waarbij die gekicked is bij ontslag. Ik geef enkel aan dat het contrast tussen beide cases vrij groot is en de enige vergelijking het niet door communiceren van de leidingen is. De initiële...
  20. Night Train

Spotprenten

Ik vind het op zich wel mooi dat onze CF op coldcase steeds boven wordt gehaald, regels zijn nergens voor nodig aangezien de onze toen met moord en brand illegaal werd vernoemd en smerig etc. Doordat de situatie niet duidelijk was voor ons doordat het niet was aangegeven hebben wij dan een...