Zoekresultaten

1. Single Malt

Golden Awards

Na plus minus anderhalve maand zijn er vast al wat meningen gevormd over bepaalde dingen op deze wereld. Met alle ophef rondom Paint! / Star. / LSD is dit een leuk moment om dus te beginnen met de Golden Awards! Lekker veren in elkaars reet duwen en modder gooien, heerlijk. Voor het gemak, want...
  2. Single Malt

Top- of Flopstam

Topic was er nog niet en wilde even de aandacht leggen op Paint! Een aantal bekende namen Paint!. Premade (top of flop) of gewoon een stammetje om wat PP te farmen?
  3. Single Malt

[Ingevoerd] Dynamische rooftocht groepen

Hoi. Nu weer op een rooftochten wereld te spelen vroeg ik mij af waarom er nog geen dynamische filter (of überhaupt een overzicht) bestond voor dorpen die op rooftochten zijn. Het is nu nog te doen op 62, maar neem even W60 met 200 dorpen. Hoe weet je welke op rooftochten zijn en welke niet...
  4. Single Malt

Het Vinage, GDB en Rose. gedeelde stammenforum

Beste Vinage, GDB en Rose., met het afscheid van de overgebleven kruipsels van de Chill "propagandamachine", wil ik een motie starten om dit algemene forum om te dopen naar het "gedeelde stammenforum". We zijn de enige die hier communiceren samen met wat Rose en GDB spelers. Waarom dan niet...
  5. Single Malt

Spotprenten topic

Deze was er nog niet en ik denk dat er ondertussen wel een paar gemaakt kunnen worden :D
  6. Single Malt

[Afgekeurd] Uitkijktoren "aanval in zicht"

We hebben tegenwoordig het nieuwe gebouw "de uitkijktoren". Aanvallen die in zicht komen van de uitkijktoren worden zo aangegeven: Allemaal leuk en aardig dat hij in zicht komt, maar er ontstaat vervolgens veel discussie over wanneer deze aanvallen precies in zicht komen van de uitkijktoren...
  7. Single Malt

BB Code++ waarschuwing

Goedemiddag, vandaag scripts geinstalleerd op mijn nieuwe laptop, maar bij BB Code++ krijg ik nu een vervelende melding. "wilt u deze pagina verlaten?" nadat ik een PM wil versturen of een post wil plaatsen op het forum. Nu weet ik dat hier een fix voor was, maar ben vergeten hoe dat moest. Na...
  8. Single Malt

[Avatar] Single Malt | 50pp

1. De tekst: / 2. Kleurencombinatie(s) volledige vrijheid 3. Thema: Vrouwen, whisky (single malt). 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 50pp 7. Favoriet tot nu toe: Ik kan het zelf ook, maar wil jullie eens iets laten proberen. Eens zien hoe jullie creativiteit...
  9. Single Malt

tovenaarshoeden event

Ik zie dat er op mijn kaart allemaal stapelplaatsen van de tovenaar verschijnen. Is dit een onaangekondigd event of een bug?
  10. Single Malt

Forumavatar - Single Malt - 50pp

1. Soort plaatje: Forum avatar - 120x120 2. De tekst: Single Malt 3. Kleurencombinatie(s) Vrije keuze 4. Thema: single Malt Whisky (geen jack daniëls troep dus...) 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: geen deadline 7. Prijs/gift: 50pp 8. Favoriet tot nu toe: Good luck...
  11. Single Malt

Stamplaatje - .UniQue - 150pp

1. Soort plaatje: Stamplaatje 300x200 2. De tekst: .UniQue 3. Kleurencombinatie(s): Warme kleuren 4. Thema: Uniek, anders dan andere 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: Tot er een mooie is gemaakt :) 7. Prijs/gift: 150pp, eventueel 100pp voor tweede keus en 50pp voor derde keus...