Zoekresultaten

1. Perfect Hatred

Praathoek

Het is roze, overduidelijk
  2. Perfect Hatred

Spotprenten

Dacht dat je dit privé zou houden :( Ik hoopte stiekem over te stappen
  3. Perfect Hatred

Spotprenten

Wanneer wil je trouwens doorstromen uit de opleidingsstam?
  4. Perfect Hatred

Spotprenten

Ja hoor, screenshot is compleet gefaked aangezien ik op discord een andere profielfoto gebruik. #fakenews
  5. Perfect Hatred

Top/Flopstammen

Timing heeft grotendeels te maken met moraal maar zoals je in je andere dorpen ook ziet kunnen we echt wel prima timen. Enigszins knijpen toen we doorkregen dat Doku je stam is geleaved natuurlijk zodat hij kan gaan vooredelen/recappen wat niet kan als stamgenoten. 10/10, echte zielige...
  6. Perfect Hatred

Top/Flopstammen

Je kan altijd proberen te solliciteren bij de mb stam van de mb stam van de mb stam van de mb stam van CCCP.
  7. Perfect Hatred

Top/Flopstammen

Ik kan nu met grote trots verkondigen dat Shock vanaf vandaag een officiële opleidingsstam heeft!
  8. Perfect Hatred

Met welke 7?

HAHAHAHAH Heb je hier bewijs van?
  9. Perfect Hatred

Met welke 7?

Vreselijk, je zal nooit miljoenen gs toegestuurd krijgen als je mij in je stam hebt o_O
  10. Perfect Hatred

Shakedown8 en zijn werkwijze

Je moet die trollers niet te serieus nemen, die zijn hier gewoon voor het eigen plezier ;)
  11. Perfect Hatred

Praathoek

Geloof me, het zal niet de moderator zijn die ervoor zorgt dat w78 forum zal uitsterven.
  12. Perfect Hatred

Spotprenten

zekers
  13. Perfect Hatred

Spotprenten

Ik was op die tijd nog onder de invloed van gisterenavond :(
  14. Perfect Hatred

de enige echte stammenanalyse w78

Waarom voorstellen als jij als topspeler en lid van een topstam kan laten zien hoe het moet? Om een flopstam als Shock te verslaan terwijl je zelf zo goed bent heb je toch ook geen katapulten nodig?
  15. Perfect Hatred

Top/Flopspelers

Nee was er niet bij, en denk dat je frustratie geuit moet worden richting de incapabele mod en niet de speler die je reportte.
  16. Perfect Hatred

Spotprenten

Ben erg blij dat we eindelijk eens topspelers hebben gevonden die niet te beroerd zijn de community te verbeteren. Heel erg bedankt namens heel Shock
  17. Perfect Hatred

Spotprenten

Goed idee, EWS zijn jullie hiervoor in? Als flopstam zijn we meer dan bereid om te leren. Wie weet kunnen we nog eens wat opsteken over kwalitatief posten en spelen.
  18. Perfect Hatred

Spotprenten

Ik denk dat de enige topstam op deze wereld, EWS, ons misschien wel tips kan geven over hoe we dit aan moeten pakken. Zal ik contact zoeken met hun almachtige leider of wil jij dat doen?
  19. Perfect Hatred

Spotprenten

En vol met GS te stampen natuurlijk
  20. Perfect Hatred

Spotprenten

De mb stam van jullie mb stam kan misschien het beste ook vast een mb stam oprichten die weer een mb stam opricht? Dan stoppen we er nog 100.000 premium punten in en boosten we onszelf zo naar de top