Zoekresultaten

1. Chameleon

Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

Jij zult wel meerdere malen covid gehad hebben dan? Kijk eens naar je eigen posts.
  2. Chameleon

Top/Flopspelers

Nee? Ik post een screen om te bewijzen dat er geen lopende samenwerking is tussen Death en EWS, daar ging het bericht immers over :)
  3. Chameleon

Top/Flopspelers

Ik heb dan ook nooit gezegd dat dat toeval was?
  4. Chameleon

Top/Flopspelers

Dat lijkt mij ook. Wel gek dat iemand uit jouw stam dan wil dat we reageren op de post hieronder?
  5. Chameleon

Top/Flopspelers

Zie jij een onderbouwde aantijging richting ons dan? Wat losse flodders is mijn tijd niet waard. Samenwerking met Death? Volgens mij is er momenteel geen samenwerking met Death?
  6. Chameleon

Praathoek

@Milow schol
  7. Chameleon

Spotprenten

8. Chameleon

Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

Hij gebruikt tenminste geen scripts!
  9. Chameleon

Spotprenten

De rechtmatig eigenaar van de verdedigersaward op W76, nu vallen alle puzzelstukjes op z'n plaats! De weinige verloren dorpen, snipes berekend op 999lc edels, de vvdds, de rang 1 ODD...
  10. Chameleon

Spotprenten

Ik kan geen 11ms edels snipen, ik was het niet!
  11. Chameleon

Spotprenten

Het doel van een snipe is een edel te killen? De snipe killt een edel-> De snipe doet z'n werk? De rapporten hiervoor waren idd gewoon dodgefouten, maar dit is prima gedeffed me dunkt.
  12. Chameleon

Golden Awards

Waarom praten jullie over coruscant voor jullie 'm hebben weggespeeld?
  13. Chameleon

Spotprenten

Volgens mij is aan beide geen gebrek
  14. Chameleon

Praathoek #25

Hij speelt in Shock, wat had je dan verwacht?
  15. Chameleon

Classic 25~Verwachtingen

Ja, ik houd wel van een goeie grap!
  16. Chameleon

Classic 25~Verwachtingen

Ja, alles is een slecht grapje als het vergelijkt met Tyrant? :/
  17. Chameleon

Classic 25~Verwachtingen

Prima, was slechts een grapje
  18. Chameleon

Golden Awards

Dat lijkt me een prima idee voor ons allen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat Legolas het enige account is dat netjes gedeffed heeft en wil daar nog wel mijn complimenten voor geven.
  19. Chameleon

Golden Awards

Nogmaals, domweg naar de ranglijsten gaan om een overmacht te berekenen slaat nergens op. Wij hadden 3.9mil in de laatste wave. Daarbij heeft Night Train nog nooit een aanval gestuurd op OLW.
  20. Chameleon

Golden Awards

Moeten wij vooraf weten dat OLWII niets gaat doen dan? Ze lagen er, ook aan ons front, dus we houden daar rekening mee. Nogmaals; de enige reden dat wij in zijn gegaan op een aanvraag van ASAP om samen aan te vallen is jullie kwantiteit. Ja, als je maar één frontspeler van Fear op je stam hebt...