Zoekresultaten

1. Top/flopstammen

Kap nou eens met bashen. Waarom is het een vereiste binnen het huidige TW dat stammen elkaar neerbashen en haten? Wees eens gewoon vriendelijk en maak er leuke strijd van. Is positief voor iedereen. Iedereen speelt dit spel voor z'n plezier en door dergelijk gedrag haal je dat serieus naar beneden
  2. Feedback nieuwe scriptregels

Je bedoelt diegene met de meeste tijd en zin om 4000 kliks per dag te doen? Was nu ook al zo dat activiteit meestal wint, maar dit vergroot het belang van de activiteitsfactor nog 10x
  3. Feedback nieuwe scriptregels

COrus kraamt ook wel veel onzin uit he. Volgens hijzelf is ie ook nog steeds de allerbeste speler. Zou niet zomaar gaan geloven wat die allemaal uitkraamt
  4. Feedback nieuwe scriptregels

Het is en blijft gewoon een feit dat de meeste scripts deffscripts zijn. Offscripts zijn er naar mijn weten niet heel veel, ja wat offpacks maar zo sterk zijn die niet. Wat je nu creeërt is gewoon een meta waar accounts massaal dorpen gaan traden doorheen massa's. Wie gaat er nu nog willen gaan...
  5. Feedback nieuwe scriptregels

Het is en blijft een feit dat veel mensen gaan rennen bij het deffen. Door sangu etc eruit te halen maak je het nadeel van de deffer alleen nog groter terwijl er offensief (buiten 1c ban) weinig tot niks zal veranderen. Je zal nog steeds 400 edels kunnen spammen, maar de deffer zal door het...
  6. Feedback nieuwe scriptregels

Als enige niet TW-teamlid, dit is een grap mag ik hopen
  7. Feedback nieuwe scriptregels

Er is een verschil tussen dit op speed een uurtje of 3 te doen en dit maanden aan een stuk te doen he
  8. Feedback nieuwe scriptregels

Denk persoonlijk dat dit voor velen het einde zal zijn. Voor een ban van 1c waren velen voorstander volgens mij, maar dit is wel heel ver terug de tw-historie ingaan. Spelletje wordt er nog tijdsintensiever door, bijvoorbeeld het deffen zonder een sangu, deffpack zijnde. Ik vrees dat velen de...
  9. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Oeee een stab met voorbedachte rade
  10. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Is natuurlijk maar de vraag hoe oke een overgang is naar de vijand als je daardoor je hele stamcluster verneukt en phalanxen blootlegt. Ken de precieze situatie niet, maar kan wel begrijpen waarom dit als stab aanzien zou worden
  11. Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Zelfkennis had Bram alleszins wel. Anders noem je jezelf niet 'The Ripper' op t AF
  12. Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

Ik zie op jouw account geen awards?
  13. Fix gefeliciteerd

Wat denk je van nee?
  14. Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

Deze guy blijft doen alsof ie tering goed is omdat ze geen dorpen van 'm pakten. Randopmerking: Ie was full deff haha icm toren wereld
  15. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Met andere woorden, je bent erin geslaagd om 1 dorp te pakken van een account met 90% off die defft met lc? Nice man
  16. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Dus m.a.w komen ze zeuren dat Fix zou paraderen met de ww terwijl ze zelf winnen? Huh, dus eigenlijk kom je er zelf mee paraderen ofzo? Hele tijd van: wees trots met die ww, is niks waard, maar blijkbaar boeit het jullie meer dan je zelf laat uitschijnen he?
  17. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Was het niet planet die zei dat de unirush sws gingen winnen? En dat ze fix nog de kans gaven om niet te uppen aangezien ze kansloos waren?
  18. Inlog van Coruscant

Is natuurlijk zonde dat we hier niet van wisten en geloof het maar. Niemand of toch 90% van de stam wist hier niet van totdat Bram z'n statement maakte. Blijkbaar waren de beschuldigingen van Planet aan het adres van Fix dan toch terecht. Het blijft een jammerlijke zat en ik denk ook niet dat...
  19. Unirush Enquete

T is even veel bullshit om te zeggen dat ze m niet leeg zouden zetten. Verder is dit een welles nietes spelletje waar beide partijen het nooit eens over zullen zijn.
  20. Unirush Enquete

Nogmaals, die CF ging gewoon leeg van zodra er edels kwamen. Is er nergens een geschreven regel dat die al leeg moet zijn voordat je edels stuurt. Als fix leiding zegt dat je m mag edelen, stuur dan gewoon edels en dan zullen ze er wel voor zorgen dat edels doorlopen