Zoekresultaten

1. Je-maintiendrai

Spion in Maai?

Nog een klein uurtje. Dan eindelijk les. Ben benieuwd of het klaslokaal vol komt te zitten..
  2. Je-maintiendrai

Stilte voor de Storm.

Zo snel:eek:
  3. Je-maintiendrai

[Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

Leuk initiatief die trofee punten. Ook ik ben van mening dat leeftijd van het AF acc ook een onderdeel moet zijn.
  4. Je-maintiendrai

Topstammen

Mogguh
  5. Je-maintiendrai

Toekomst Casualwerelden

+1
  6. Je-maintiendrai

“Everything that has a beginning has an end.”

“Everything that has a beginning has an end.”
  7. Je-maintiendrai

ME

Thnx voor de heads up Martijn!
  8. Je-maintiendrai

Rate de speler!

Reminder
  9. Je-maintiendrai

Stel zelf de instellingen voor Wereld 70 voor!

Ik vermoed als W70 al gestart is...
  10. Je-maintiendrai

Eind van de wereld Awards

Skocz naar hymne als BGo_O:confused:? Zover ik weet is UD nooit een BG van hymne geweest.
  11. Je-maintiendrai

Top & Flop stammen

Ze verdwijnen niet achter tralies nee. Maar verdwijnen vaak wel van de wereld.;) Zoiezo een kansloze vergelijking maar die ben jij dan ook niet begonnen.
  12. Je-maintiendrai

Top/Flop spelers

Stab! Enige vorm van een excuus en compromis dient imo wel aangeboden te worden.
  13. Je-maintiendrai

Eind van de wereld Awards

Alleen als ze ook van Fristi houd
  14. Je-maintiendrai

Spotprenten

(L) Jessica
  15. Je-maintiendrai

Oorlogstopic: Koning Kameel IX vs w67

En heeft koning kameel de wereld al gewonnen?
  16. Je-maintiendrai

*IR* vs Angels

Na contact te hebben gehad met IR concludeer ik nu dit. (Zeg ook niet dat dit nu de waarheid is maar dit is zoals ik het zie.) Ik sta dus open voor andere visies. Nadat de oorlog tussen IR en Angels beklonken werd was het bob (BG), IR, Legion (MB/Zusterstam) en Viking. Zover ik nu begreep had...
  17. Je-maintiendrai

*IR* vs Angels

Begin van de oorlog nadat de Nap van bob is verlopen hebben wij niet lang daarna een BG met prof gekregen. Misschien was ik daar zelf niet duidelijk genoeg in. En nogmaals, wij hebben niemand gerecruit dus hoezo R2W? Wij hadden een BG met prof, prof gaat samen met daddy, na overleg vanuit deze...
  18. Je-maintiendrai

*IR* vs Angels

Wie bedoel je met Jullie? En airbnb werkt idd nauw samen met de oude bob leden. Echter hebben wij officieel geen BG met hun. Nogmaals, lees mijn post. Is nu de 2e keer dat ik het zeg. Daarover discussieren vind ik prima maar nu roep je maar om het roepen oid.. Wij hebben 1 BG. Moet ik soms...