Zoekresultaten

1. Spotprenten

Dat is gemiddeld 200.000 medailles per speler :o r.i.p deze wereld zal snel gedaan zijn zo :oops:
  2. PUGNA2W

Ik speel hier niet echt actief/serieus op deze wereld dus je kan me een beetje als een neutrale lezer beschouwen. Maar eerlijk jullie P&P begint best vermoeiend te worden.
  3. PUGNA2W

Ik snap oprecht niet waarom iedereen Justin zo persoonlijk aanvalt. Wilt EWS de wereld gewoon winnen P&P te voeren tegen iedereen die niet kamp EWS is ?
  4. PUGNA2W

Hadden het account illy en dorpsmafketel nou geen NAP met een afkoelperiode van 3 maanden terwijl ze in vijandige stammem zaten ?
  5. Valentijnsdag teltopic

7
  6. Top/Flopstammen

:redface: Heeft F!x uberhaupt een keer aangevallen. Of enkel gratis dorpen overgenomen en de rim gerekruut ?
  7. Top/Flopstammen

@Calamus Incendium waar speel je dan?
  8. Top/Flopstammen

Hangt ervan af wat je te bieden hebt :oops:krijgen wij Noah?
  9. Top/Flopstammen

Mag je doen bij mij. Denk je dat tijdens de oorlogen de generaals toestemming gingen vragen aan de tegenpartij voor bepaalde acties?
  10. Top/Flopstammen

Please beiden stammen hebben doodgerekruteerd
  11. Top/Flopstammen

Euhm ja. Niet alles gaat volgens eenieder plan. Je moet gwn reageren en anticiperen zoals dat in het leven ook gaat
  12. Top/Flopstammen

Is eigenlijk gewoon aan Signum dan om het dorp terug te recappen.
  13. Het spectrum der wereld 78: de startfase! [Fase 1]

Toch wel heel hard veranderd in die korte tijd dan zo te zien. Run uit elkaar. Shock en EWS naar boven. Against all Odds en zijn stam zware klappen gekregen. Coruscant samen met the eagle bearer...
  14. Top/Flopstammen

Met wie ga jij samenwerken binnenkort tegen Pugna ? Devil in Disguise ? ^^
  15. Het spectrum der wereld 78: de startfase! [Fase 1]

Je account is -9 gegaan :eek2: interessante wending inderdaad. Iemand wat reports over de acties tussen run! En Looney Tunes?
  16. Het spectrum der wereld 78: de startfase! [Fase 1]

Wat Run! betreft. Ik zie de speler KrstN al een grote jump maken naar de Rim toe. Hun gebied lijkt verder uit te strekken dan initieel gedacht ^^
  17. Het spectrum der wereld 78: de startfase! [Fase 1]

Coruscant naast Shock. Ben benieuwd ^^
  18. Het spectrum der wereld 78: de startfase! [Fase 1]

Mooi initiatief !
  19. Shakedown8 en zijn werkwijze

Dat noem ik maar eens een topprestatie !
  20. Shakedown8 en zijn werkwijze

Ja inderdaad. Laten we het on topic houden mensen. Ik denk ook niet dat je eenzijdig een NAP kunt stopzetten (tenzij er een afkoelperiode is).