Zoekresultaten

1. Pedik

Casual 10?

https://nl.twstats.com/nlp10/index.php 20 bb/speler please? :biggrin:
  2. Pedik

Praattopic

Oldskool TW-wereld hopelijk? :smile:
  3. Pedik

Page 1: kata's

RIP leesvoer :(
  4. Pedik

3FM Serious Request

Het is weer begonnen! Ben ik de enige die vanaf nu de tv vaker aan heeft of zijn het er meer? :D
  5. Pedik

1 jaar wereld 35!

Precies 1 jaar geleden, op 8 oktober en om 11:00, ging wereld 35 als traagste wereld ooit open! Precies een jaar later is de wereld een stuk veranderd :D
  6. Pedik

Tribalwars werkt niet

Mijn Tribalwars heeft het opeens begeven. Ik heb het op verschillende browsers geprobeert, maar hij werkt nergens. Op Opera krijg ik de onderstaande waarschuwing. Heb al m'n privegegevens al verwijderd met de instellingen maar dat heeft het probleem ook niet opgelost. Iemand die hier misschien...
  7. Pedik

[Ingevoerd] Dagelijkse awards

Ik heb een klein voorstel voor de dagelijkse awards. Als je nu eerste staat, staat er: Je staat aan kop! Behoud dit record tot 0:00 om deze award te winnen! Maar hier erger ik me een beetje aan, aangezien je niet kan zien hoever je daadwerkelijk op een ander voor staat. Ik zou graag zien dat als...
  8. Pedik

Naamsverandering

Hallo, Ik zag dat het mogelijk was om voor 500 PP je naam te veranderen. Nu wil ik graag van pedik met een kleine p naar Pedik met een grote P. Zou dit ook 500 PP kosten? Ik verander mn naam in principe niet, en voor alleen een hoofdletter is 500 wel erg veel.
  9. Pedik

...

...
  10. Pedik

Speedronde #1000 ideeën

Mogen we daar zelf wat voor verzinnen :D?
  11. Pedik

Tweettopic

Met toestemming van Lyran: Hier kun je neerzetten wat je aan het doen bent met @ en # enz jullie weten hoe het werkt. Een soort Tritter :p
  12. Pedik

Bye Bye Roze Koek :(

Dat was dan Roze Koek :(
  13. Pedik

!SPOED! Plaatjes voor tw website

Beste desigeners 5 PA PER 'MAAND' Voor beeldende vorming moeten wij websites maken. Nu heb ik voor mijn website nog plaatjes nodig voor de verjaardagskalender. Op de website zet ik in die klaender de geboortjedata van alle klasgenoten Als de site online is plaats ik de link Maar nu heb ik nog...
  14. Pedik

Dorpsnaamscript

Heeft iemand deze met uitleg?
  15. Pedik

Voedseltopic

Discussieren over bananen, krentenbollen, speklappen :D
  16. Pedik

Gratis edels?

Als je een dorp veroverd, krijg je de troepen die er op dat moment geproduceert worden. Stel dat in een dorp dat je veroverd een edelman word geproduceert, die nog 1 uur duurt, en jij veroverd het, gaat die edel dan dood, of krijg jij hem dan gratis?
  17. Pedik

TW ligt eruit?

Ligt tw eruit? Ik krijg deze berichten bij het openen van de pagina; Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met nl16.tribalwars.nl Suggesties: Ga naar tribalwars.*nl Probeer de pagina opnieuw te laden Zoeken met Google:
  18. Pedik

GS dodgen

Stel je word aangevallen, en je zend al je gs met de marktplaats naar een ander, en je annuleert het na de aanval, ben je dan je gs niet kwijt?
  19. Pedik

Nilva vs. GoH XL & Mental

Nilva vs. Goh XL De eerste wereldoorlog? Wie zegt het? Nilva heeft gister om 22:11 de oorlog verklaard aan Goh XL. Dit is niet zo maar uit de lucht komen vallen... De officiele oorlogsverklaring door Nilva: Nilva had al langer oorlog met Astra*. In Nilva vinden wij...
  20. Pedik

TBR Map

Werkt hij bij jullie? Bij mij werkt hij niet op Opera, Firefox en Chrome op wereld 16