Zoekresultaten

1. Poo.

Feedback internationaal toernooi

Merk op dat er geen limiet is voor deelnemende stammen. Je kan met zoveel joinen als je wilt - open registratie. Het is niet een "1 stam per markt"-gedoe :)
  2. Poo.

poo.?

Ben ik dat? Oh jeetje. Ik vraag me nu eens net hetzelfde af! Hoe moet ik nu infiltreren...
  3. Poo.

Goudmunten

Pakketjes leveren enige gekende problemen op op reguliere premium werelden. Het wordt daarom vermeden.
  4. Poo.

hezhi kaartjes

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/auto-updating-maps.205227/ :)
  5. Poo.

Auto-Updating Maps W76

Beste spelertjes, Zoals je gemerkt hebt werken de Auto-Maps al eventjes niet meer. Voor deze reden heb ik de Mapping tool van Paul the Paladin (een Discord bot die ik heb gebouwd ter ondersteuning van de EN Community Server) uitgebreid en laat ik hem ook auto-updating maps genereren. Hij...
  6. Poo.

Praathoek

Leuk te horen dat je nog rondhangt :)
  7. Poo.

Praathoek

Af en toe
  8. Poo.

Verjaardagstopic Verjaardag Simeco

Gefeliciteerd
  9. Poo.

Meeting 2020

Goeie
  10. Poo.

Praattopic

Graag gedaan. Daarvoor ben ik er. Om eens mee te lachen enzo... :rolleyes: In elk geval, ik ben er weer eens vandoor voor een maandje of twee. Laters!
  11. Poo.

Praattopic

Maar al te goed ja :)
  12. Poo.

Praattopic

Beste CM gewoonweg, ff eerlijk zijn.
  13. Poo.

Praattopic

Lijkt me idd geen goed idee :D Maar leuk te zien dat je nog steeds van de partij bent kale mus! Verder hier alles ok ja; beetje druk tegenwoordig.
  14. Poo.

Praattopic

Britten? :^)
  15. Poo.

Praattopic

Niet echt gestopt, ik zit gewoon niet meer op NL ;) Toch niet zo verstandig dus! https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wijziging-community-management.200913/
  16. Poo.

Praattopic

Nee
  17. Poo.

Speciale Klassieke wereld!

Ik voel me ff vereerd dat je me na al die jaren nog quote <3
  18. Poo.

Nostalgie

Die is even dood.
  19. Poo.

Praathoek

Ben ik goed in. Rond februari, tot dan ben ik effe te druk bezig. Promotie gemaakt enzo he, je kent dat ;) Nope, NL.
  20. Poo.

Praathoek

Ik ben nog steeds even dood.