Zoekresultaten

1. molkiek

Discussie fusie Maai & Gaatje

Speler van 182k (uw buurtje) op 2 dagen wegspelen is prima hoor. Daarbij rekening houdend dat eerste dag avdd van 152k bij ons zat... Ondertussen staan wij, met amper off, toch ook +4 dorpen tov u. Dat we dan effe wat clears (10-15) aan onze zuiderbuur vragen lijkt me niet onlogisch als we op...
  2. molkiek

Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Wil gerust vvtje geven hoor om het tegendeel te bewijzen xoxo
  3. molkiek

Golden awards

Merkte het aan mijn nominatie :ram:
  4. molkiek

Golden awards

Het is toch een individu met een waarde, dan is het altijd leuk te weten waarom er een bepaalde mening gevormd is. Juist om te weten wat er ig beter kan?
  5. molkiek

Golden awards

Kan perfect in dit oordeel komen, echter mits wat doorvragen aan ex-stamgenoten had je ook een andere kant van het acc tegengekomen welke natuurlijk door bovenstaande in de schaduw beland is.
  6. molkiek

Golden awards

Andere spelers dan 71 maar altijd benieuwd naar de achtergrond van dit oordeel!
  7. molkiek

Spotprenten

8. molkiek

Golden awards

*schizofrenie
  9. molkiek

Golden awards

Het is niet dat jullie dit niet verdienen... Als je toch denkt dat dit een stab is, maak effe goede post met heel het verhaal.
  10. molkiek

Top/flopstammen

Nuance is ook wel ver te zoeken niet?
  11. molkiek

Praathoek

Console heeft zo zijn nadelen tov PC maar soms is aimassist ook wel OP hoor... Als ik dood ga tegen console spelers is het meestal door hun aimassist waar hun spray ineens 2 headshots zijn :D
  12. molkiek

Praathoek

Nja ik vind het juist aangenaam met pc gaming dat je beiden handen lekker lost van elkaar kan bewegen en dat ze ook ver uit elkaar zijn. Console vind ik altijd wat krampachtig...
  13. molkiek

Praathoek

Consoles waren vooral gecapped ook op 60fps al met de nieuwe PS5 is het op 120fps capped dacht ik. Voor 500 euro kan je ook al leuke PC bouwen met gelijkaardige specs van een console maar in die prijscategorie pak je beter een console. Prijs/kwaliteit zou ik toch in vraag durven stellen...
  14. molkiek

Top/flopstammen

De actie van Orde was vooral als tegenactie van ‘massa’ Gang en Guards?
  15. molkiek

Top/flopstammen

Wie wat waar?
  16. molkiek

Top/flopstammen

Orde dorpjes aant snoepen van Gang?
  17. molkiek

Praathoek

Next step is massa, weet jij toch ook!
  18. molkiek

Stam/Profielplaatje - Beoordeling

Wat is de definitie van een man?