Zoekresultaten

1. TheCountOfMonteCristo

'An Essay about Tribal Wars' - by TCOMC & CbC [GUIDE]

The Overall Guide NOTE: Deze guide is half 2013 geschreven voor de W30 stam +/-. Sindsdien is deze guide op verschillende werelden gebruikt in stammen waar wij spelen. Sinds kort hebben we besloten deze guide met de community te delen. Deze guide kan outdated zijn/worden aangezien we hem niet...
  2. TheCountOfMonteCristo

Top 20

Iedereen kent het. Maak een beoordeling van de huidige top 20, het liefst ook met uitleg. Ik zelf vind dit altijd een erg leuk topic.
  3. TheCountOfMonteCristo

Terugblik awards Wereld 30

Dames en heren, het is weer zover! Lijstjes... Leuk me wel leuk na zo'n dynamische wereld. Speler awards: 1. Wie was er DE speler van W30? 2. Wie was de tacticus van W30? 3. Wie was de failerd van W30? 4. Wie was de AF poster van W30? 5. Wie was de grootste ODA geilerd van W30? 6. Wie was...
  4. TheCountOfMonteCristo

+/- stamplaatje

Beste designers, De stam +/- bestaat inmiddels al ruim 1 jaar en wij vonden dat het wel eens tijd was voor een nieuwe stamafbeelding. Bij deze dus onze aanvraag/het formulier: 1. Soort plaatje: Stamplaatje: max. 300x200 (?) 2. De tekst: Mogelijkheden: 1. Opposites 2. +/- 3...
  5. TheCountOfMonteCristo

Clustercontest 2.0

Clustercontest 2.0 Nu bijna 3 maanden sinds het eerste Clustercontest, verstreken is, leek het me inmiddels wel tijd voor het vervolg. Je kunt je tot uiterlijk zaterdag 23-06-2013 om 23:59:59 aanmelden. De winnaar van Clustercontest 2.0 mag zich tot 'Beste clusteraar van Wereld 30' uitroepen...
  6. TheCountOfMonteCristo

Rate de speler

Lijkt me duidelijk