Zoekresultaten

1. Spotprenten

Je krijgt van mij een welverdiende like voor het ontzettend hoge niveau van deze spotprent, @EquinoxDR hier kan je van leren vriend!
  2. Spotprenten

Je kan duidelijk zien dat er rekening gehouden is met de karakters binnenin de stam. Niet voor niks dat @Kitana de eikel vormt.
  3. Stam/Profielplaatje - Beoordeling

Duidelijk een plaatje om van klaar te komen. Ik denk dat we allen @Combino Pastasaus mogen bedanken om zo goed designs te maken voor ons.
  4. PDC WK Darts

20:30 @Milow Voor wie supporteren we hier?
  5. Top/flopstammen

Wat een kansloze discussies hier. Het wordt duidelijk weer een leuke wereld
  6. Top/flopstammen

In principe ging ik gewoon verder op wat MeGustAa zei, maar toch bedankt.
  7. Top/flopstammen

If you can't beat them, recruit them!
  8. Spotprenten

Klopt en als je gepakt wordt draai je op voor de consequenties. Jouw punt? TDM is gepakt op het overtreden van de regels, niet meer dan normaal dat het dan ook opgelost wordt ipv weggewuifd?
  9. Spotprenten

En wij hadden meer verwacht van sommige Tyrant spelers ?! Jammer dat de wereld zo verziekt wordt. Ik zou zeggen pak een pint, dat doe ik ook en luister smile van Juice WRLD. Alles komt wel goed schat
  10. Top/Flopstammen

Ik ben dronken mvg
  11. Het grote complimententopic

Dat komt ervan als ik zout op mijn frietjes vergeet, afreageren op TW. Toch een leuk spel dit
  12. Golden Awards

Dit is mijn eerste GA lijstje, wees niet te hard voor me danku! Beste speler: Aangezien ik er niet was op het begin van de wereld heb ik niet alles meegekregen maar heb gehoord dat langs tyrants kant TAS al leuk defensief werk heeft laten zien. Dat gecombineerd met het feit dat het echt een...
  13. Het grote complimententopic

Hoe weet je dat ze weggegeven worden? Wat als ALONES slim aanvalt wanneer de troepen op RT zijn? Meneer Kyuka u zou niet zoveel aannames moeten maken.
  14. Het grote complimententopic

Ik zou graag mijn complimenten willen geven aan EZG en Steen voor het zorgen dat ik brein dood dit leuke event kan spelen!
  15. Het grote complimententopic

ik wil graag jenever bedanken om mij geen kater te geven vandaag!
  16. Het grote complimententopic

Ik wil graag jullie allemaal bedanken voor het nogmaals aangaan van deze nutteloze discussie!
  17. Het grote complimententopic

Ik wil graag mijn LC's bedanken om dagelijks zoveel GS binnen te harken. Ik wil mijn team niet bedanken voor het slopen van mijn arbeiders en farmtuigen.
  18. Het grote complimententopic

Ik wil graag @Calamus Incendium bedanken voor deze hele vriendelijke woorden over Salt
  19. Het grote complimententopic

Ik wil ook graag @Kyuka bedanken om mijn derde been zo snel recht te krijgen op een zondagochtend, wat een discussiemeester!
  20. Het grote complimententopic

Ik wil graag @Vleesje bedanken om zo lekker te zijn