Zoekresultaten

1. molkiek

Plaatje The Desert Fox _ 100pp

1. Soort plaatje: Profielplaatje (270x180) 2. De tekst: The Desert Fox 3. Kleurencombinatie(s): Zand kleuren ofzo?! 4. Thema: Desert fox 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen. 6. Deadline: None. 7. Prijs/gift: 100 pp. 8. Favoriet tot nu toe: - Maak er iets mooi van :cool:
  2. molkiek

Topic geil

IK hou van de witte kleur :) Tw is eraf :o
  3. molkiek

Buiten, Troepen, Grondstoffen en gebouwen

Voila :)
  4. molkiek

Rate de Speler

Rate die handel! :cool:
  5. molkiek

Nachtbrakerstopic 00:00 - 07:00

Deze zal ik vanaaf wel actief houden :cool:
  6. molkiek

Awards

Zozo zijn de eerste awards al daar? :cool:
  7. molkiek

Meer inkomsten.

Is het geen geniaal idee om gebouwen te kunnen bouwen met PA, als je gssen op zijn. Hopelijk keurt innogames dit goed! :rolleyes:
  8. molkiek

Co aanbieding!

Nu ik alleen nog w24 speel en het toch niet zo lekker gaat en het wat tegensteekt ga ik maar iets anders zoeken. Speed lijkt me wel te doen zoals ik al eerder heb gedaan! :D En ja ik kan alle skills en ja ik wil geen noob acc...
  9. molkiek

Bedankt!

Eerst en vooral aan alle haters: gtfo! :D Damens en Heren naar aanleiding van het 1 jarig bestaan van mijn forum acc lijkt het mij ideaal om mensen te bedanken die me geholpen hebben. Bedankt klasgenootjes uit het zesde die mij dit spel aangeraden hebben Bedankt innogames voor het maken...
  10. molkiek

2000!

Mijn 2000ste post! sorry modslims...
  11. molkiek

#454-co gezocht

Beste mensen, Eigenlijk spreekt de titel voor zich... --> Pm me :D
  12. molkiek

King Ken

Beste, Graag zou ik jullie om een gunst vragen. Graag zou ik willen dat jullie een plaatje maken.(logisch^^) Dit is het voorlopige plaatje:http://nl17.tribalwars.nl/user_image.php?image_id=22315 De volgende namen moeten er op staan: Wout, Ken en Maliek IK wil dat jullie een nieuw plaatje...