Zoekresultaten

1. kingsdorp

Updates discussietopic

Mooie update idd.
  2. kingsdorp

[Onbevestigde Bug] Steam mededeling

Goedemiddag, Heb het probleem op steam dat je een mededeling niet kan wegdrukken. Of althans al ben je in het typvenster( waar je dus een mededeling schrijft) kan je geen kant meer op behalve op versturen of voorbeeld drukken. Niet helemaal wenselijk lijkt mij ... zijn toch vaak situaties...
  3. kingsdorp

Oorlogstopic | Fix would change the planet

klopt heb je gelijk in. Geef alleen aan dat de beredenering die smakelbadel gebruikt niet juist is.
  4. kingsdorp

Hoeft niet hoor. Op w62 zijn er ook acties teruggedraaid van een bespeler van een account. Zijn inlog was geoorloofd alleen hij gebruikte die om alle troepen te dumpen vanwege een ruzie. TW heeft deze aanvallen massaal teruggetrokken toen.
  5. kingsdorp

Unirush Enquete

Jullie... ik speel in eerste plaats niet in Fix. Aangenaam kennis te maken. Als er een oproep tot aanvallen in de stam gedeeld wordt en hier wordt vrij massaal gehoor aan gegeven dan wordt je inderdaad als stam over 1 kam geschoren. Zeker al houden de aanvallen even aan. Ben er mee eens dat dit...
  6. kingsdorp

Unirush Enquete

Nee dat is een kwalijke zaak. Het is ook niet dat beide stammen vrijuit gaan, zeker niet. Zoals ik ook eerder op het AF heb aangegeven. Alleen het blijft wel appels met peren vergelijken. Een account die een faire wereld uit de weg wilt gaan of een stam die collectief dit besluit maakt.
  7. kingsdorp

Unirush Enquete

Leg is uit gozert.
  8. kingsdorp

Unirush Enquete

Heb je het nu over Fix of over individuele accounts binnen Fix? Een account kan een misstap begaan en daarop kan opgetreden worden. Het is echter gekker al beslist een gehele stam om gebruik te maken van een aangesmeerde ban. Eén accounts kan je corrigeren een gehele stam wordt lastig.
  9. kingsdorp

Unirush Enquete

Klopt heb zelden een stam zo gretig zien zoeken naar een oplossing.
  10. kingsdorp

Unirush Enquete

Kwam deze toevallig tegen en vond het wel een grappig menneke die wat minder boosaardig overkomt als de goomba. Mocht ik nog ergens weer gaan spelen komt hij misschien weer terug. :biggrin:
  11. kingsdorp

Unirush Enquete

Een grote groep uit Planet heeft de keuze gemaakt om een geband account aan te vallen en daarmee aangetoond dat ze de wereld niet normaal wilden uitspelen. Kan je het Fix kwalijk nemen dat ze geen greintje zin hebben om tegen een tegenstander te spelen met zo'n mentaliteit? Het gegeven dat er om...
  12. kingsdorp

Unirush Enquete

Ik moet eerlijk zijn. Al zou mij zoiets worden geflikt, dus een simpele grap bannen en hierop met de hele stam aanvallen gaan sturen dan had je precies hetzelfde gekregen(unirush). Dit is niet iets wat morgen anders is namelijk, want dit een mentaliteit dingetje. Normaal gesproken werkt een stam...
  13. kingsdorp

Besef je hoe belachelijk je overkomt?
  14. kingsdorp

Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Voor de mensen die opperen dat PM's gescand worden. Dit is dus niet zo.
  15. kingsdorp

Einde Wereld Awards

Hebben wij in dezelfde stam gezeten? Over motivatie en succes overigens zeker waar.
  16. kingsdorp

Einde Wereld Awards

Mats valt je met deze reactie juist bij... Had voor de rest wel een interessante wending geweest. Veel denken alles maar te kunnen en mogen, omdat niemand toch een winnende stam wil breken. Herken hiervan wel iets terug in een eerder conflict. :oops: Eerder op de wereld ging er overigens...
  17. kingsdorp

Einde Wereld Awards

Moet zeggen dat ik dat ook best vaak heb meegemaakt. Snap je vraagtekens, maar je moet beseffen dat die profielbenoeming toch op een of andere manier erg belangrijk gevonden wordt. Belangrijk genoeg om een reden te zijn voor enorme conflicten op het moment dit niet vooraf afgesproken is. Stammen...
  18. kingsdorp

Einde Wereld Awards

Gelijk hebben ze. Dan zullen we het vanzelf zien. We waren altijd vrij uitgesproken tegen de award zucht, en volgens mij helemaal terecht, zou wat krom zijn om dan wel zo te wereld te beëindigen. Toch altijd een beetje dezelfde slag accounts die aanspraak denken te maken op zulke awards. Had ze...
  19. kingsdorp

Einde Wereld Awards

Duidelijk. Spread is dan toch voor boosten snap dan ook niet helemaal waar de reacties op Roald vandaan komen. Zet er zelfs enigszins vraagtekens bij zo'n verdeling. Zeker terecht al kan je iedereen wegspelen, maar laat dit nu zeker niet het geval zijn geweest. Mag overigens hopen dat noo-noo...
  20. kingsdorp

Einde Wereld Awards

Persoonlijk vind ik het al verkeerd dat zulke dingen geruime tijd van te voren worden afgesproken. Op zich kan ik erin komen al zorg je ervoor dat je met je stam ook daadwerkelijk alle tegenstand wegspeelt. Alleen dat is hier niet gebeurt zelfs het tegendeel waarbij de 'tegenstand' misschien nog...