haha wort dombo
verder goede post natuurlijk, denk dat het lastig is om nu al veel stammen op waarde te schatten aangezien er nog weinig noemenswaardige acties gebeuren of al gebeurd zijn, tevens gaat er denk ik nog veel geschoven worden binnen de huidige stammen.
Serkan van QiD is een agressief beestje maar de rest van QiD doet geen vlieg kwaad hoor, als je dat front pakt krijg je hoogstens wat meer kerstkaarten. En als je geluk hebt de opblaascactussen die voor Jens waren bedoeld.
Ik lees hier ontzettend veel verwijten naar de mindere accounts toe, wat ergens wel te begrijpen is. Maar aan de andere kant is het ook zaak als stam om je zwakke punten te erkennen en er beter mee om te gaan. Het is belachelijk hoe weinig stacks TDM heeft gehad voor de laatste paar weken, en...
goed stukje tekst, wel jammer dat je wave 3 van salt niet noemt (+20 is de eindstand volgens mij) aangezien die succesvoller was dan wave 2 en tyrants massa bij elkaar
verder wilde ik even melden dat die update niet slim gespeeld is door ons, omdat hij voor ons ook als verassing kwam en menig...
niet alles is een conspiracy he kerel, dit was gewoon goed gespeeld en slecht (niet) gedeffed
blijkt ook dat tyrant een zeer defect nood-vv systeem hanteerde en dat niemand incs heeft gechecked
Heel sportief van Mienmaaiers om deze controversiële CF terug te geven en zelfs de andere CF teruggeven als compensatie. Zou ATL nog wat van kunnen leren!
Incorrect, want wij gaan niet eindigen op slechts +3 dus hij is feitelijk accuraat en daardoor stijgt het in waarde van onder gemiddeld naar exact gemiddeld. Zeker niet mijn beste spotprent, en ik zal er op reflecteren, bedankt voor je kritiek.