Zoekresultaten

1. Cacturne

Spotprenten

waar de fuck kijk ik naar
  2. Cacturne

Het spectrum der wereld 78: de startfase! [Fase 1]

haha wort dombo verder goede post natuurlijk, denk dat het lastig is om nu al veel stammen op waarde te schatten aangezien er nog weinig noemenswaardige acties gebeuren of al gebeurd zijn, tevens gaat er denk ik nog veel geschoven worden binnen de huidige stammen.
  3. Cacturne

Spotprenten

Ja hoor, bedankt voor het aanbod. PP mag naar Cacturne.
  4. Cacturne

Spotprenten

Volgens mij heeft René weer een namechange gedaan aan al deze matige spotprenten te zien?
  5. Cacturne

Shakedown8 en zijn werkwijze

Dit wil ik ook wel weten eigenlijk
  6. Cacturne

Golden Awards

Die lijnen heb ik vast naar Casual verplaatst
  7. Cacturne

Golden Awards

Die tyrant lijnen doen me denken aan de Salt lijnen, great minds think alike
  8. Cacturne

Oorlogstopic Salt vs Tyrant

Wanneer komt het oorlogstopic Tyrant vs Tyrant?
  9. Cacturne

Serkan van QiD is een agressief beestje maar de rest van QiD doet geen vlieg kwaad hoor, als je dat front pakt krijg je hoogstens wat meer kerstkaarten. En als je geluk hebt de opblaascactussen die voor Jens waren bedoeld.
  10. Cacturne

Jezus dit is toch geen front te noemen? Wat een gatenkaas man
  11. Cacturne

Ik lees hier ontzettend veel verwijten naar de mindere accounts toe, wat ergens wel te begrijpen is. Maar aan de andere kant is het ook zaak als stam om je zwakke punten te erkennen en er beter mee om te gaan. Het is belachelijk hoe weinig stacks TDM heeft gehad voor de laatste paar weken, en...
  12. Cacturne

goed stukje tekst, wel jammer dat je wave 3 van salt niet noemt (+20 is de eindstand volgens mij) aangezien die succesvoller was dan wave 2 en tyrants massa bij elkaar verder wilde ik even melden dat die update niet slim gespeeld is door ons, omdat hij voor ons ook als verassing kwam en menig...
  13. Cacturne

TACTISCHE VERPLAATSING
  14. Cacturne

niet alles is een conspiracy he kerel, dit was gewoon goed gespeeld en slecht (niet) gedeffed blijkt ook dat tyrant een zeer defect nood-vv systeem hanteerde en dat niemand incs heeft gechecked
  15. Cacturne

Van al die pontiele namen die ik voorbij heb zien komen heb je deze gekozen? Voor de rest prima topic, genoeg Cacturne hype om te liken
  16. Cacturne

Het grote complimententopic

Heel sportief van Mienmaaiers om deze controversiële CF terug te geven en zelfs de andere CF teruggeven als compensatie. Zou ATL nog wat van kunnen leren!
  17. Cacturne

Forum moderatie W76

heb je de vorige huisdierencompetitie niet gezien, daar stonden echt 8 foto's in van mij ofzo :o
  18. Cacturne

Het grote complimententopic

Ik zie maar 1 iemand valsspelen jij naar mannetje, ga leren tellen
  19. Cacturne

Spotprenten

Incorrect, want wij gaan niet eindigen op slechts +3 dus hij is feitelijk accuraat en daardoor stijgt het in waarde van onder gemiddeld naar exact gemiddeld. Zeker niet mijn beste spotprent, en ik zal er op reflecteren, bedankt voor je kritiek.