Zoekresultaten

1. MeGustAa

Top/flopstammen

Bij mijn weten voerde UBM met alle stammen gespreken maar hielden wij ons afzijdig tot de wereld wat meer gevorderd is. Dat wij vanaf het begin tot de premade hoorden is ook foutief, zijn gewoon eens aangesproken. Net zoals Orde dit deed, net zoals Mad dit deed en zowat elke grote stam. Speel al...
  2. MeGustAa

Golden awards

GTR als overschatte speler zetten omdat hij de BB man is, maar wel LLM als beste speler... LLM: 22 BB's + van Lord Lenaers/Noah alleen al 24 interns en er zullen er nog wel wat meer zijn. Iets met 2 maten en gewichten...
  3. MeGustAa

Praathoek

Geef mij Octavia dan maar
  4. MeGustAa

Golden awards

Van w49 speel enkel ik op UBM en doe laatste tijd vooral de starts, dus is niet fair om die wereld te gebruiken waar wij zelf toen zelfs 1 van de weinige accs die iets terugdeden tegen Fide :p 3/4 van onze stam was runnen en waren enkel nog met Murus en TAS actief volgens mij tegen 15 Fide accs...
  5. MeGustAa

Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

Wie de CF vindt, krijgt van mij 100PP!
  6. MeGustAa

Golden awards

Thanks voor de nominatie!
  7. MeGustAa

1) Tass heeft niets met jullie of MEV te maken dus waarom zou een speler die hier niets mee te maken hebben meegenomen worden in de afspraken? :p En dat Tass een dorp overneemt tijdens de onderhandelingen van het bespreken van een nap van Vicemi, is ook helemaal niet fout? Volgens mij hoort...
  8. MeGustAa

Ik zie een duidelijke ODD verhoging bij bromsnor, geen idee of het een intern is of inderdaad een 'bedankt voor bewezen diensten'. Maar als het een intern is, snap ik niet waarom hij opeens 30k ODD erbij heeft.
  9. MeGustAa

Spotprenten

Best ironisch van een speler die in Orde zit :p
  10. MeGustAa

Gewoon dorp terug en nap van 2 weken of idd die 2 jumpdorpen van LLM en alsnog 2 weken nap is wel op zijn plek. Het is en blijft een stab, 24u NAP is gewoon lachwekkend en schandalig voor een nr1 stam. @Orde, denk goed na over hoe jullie met dit soort dingen omgaan, want dit kan zomaar later...
  11. MeGustAa

Ik denk dat ik voor veel spelers spreek dat de kata kwestie wel degelijk per ongeluk kan zijn en dat hier niet zo'n grote sancties over hoeven te volgen. (indien dit maar een paar keer is voor gevallen) Wat hier vooral het punt is, is dat jullie mbstam hen hebben gestabt. Dus een oplossing...
  12. MeGustAa

Voor buitenstaanders is duidelijk, gestructureerd bewijs altijd wel nodig voor je iemand echt kan beschuldigen van stabs. Indien Orde niet snel had gereageerd en de stab had ontkend, had je dat bewijs zeker nog wel moeten uploaden. Maar chapeau voor de snelle reactie vanuit Orde :) nu nog een...
  13. MeGustAa

Ik heb hier geen belang bij, maar dit is een vrij forum waar bij mijn weten iedereen zijn zegje mag doen? Wanneer er dan iets gebeurt dat gewoonweg niet netjes is, kaart ik dat gewoon even aan :) Ik hoop dat beide partijen er uit komen, dan kan dit topic ook gewoon gesloten worden. Tot dat...
  14. MeGustAa

Moraal van het verhaal: Jullie geven toe dat het een stab is maar de gedupeerde krijgt tot hiertoe geen compensatie? Het kan inderdaad zijn dat Loco geen weet heeft van de bg tussen MEV en clear. Maar dat neemt niet weg dat jullie mbstam dus wel degelijk gestabd heeft en in mijn ogen zijn de mbs...
  15. MeGustAa

Ik zie momenteel weinig echte informatie over de nog staande NAP tussen MEV en clear en ik zie ook bij jouw rapportje geen afbreking van een gebouw... Kan je deze informatie wat duidelijker maken? Dat zou het voor ons (AF) wat makkelijker zijn om een oordeel hier over te vellen :) Desondanks is...
  16. MeGustAa

Wederom vies spel op w77, Panda6ever

Naja een groep RL vrienden die samen starten is wel een premade. Of het een goede premade is, is een andere vraag natuurlijk :p Maar snap je punt wel
  17. MeGustAa

Top/flopstammen

Zoals UBM is het heel anders om spelers te binden aan je account achter je vijand zijn cluster dan een bg.
  18. MeGustAa

Top/flopstammen

Niet achter je vijand zijn cluster in ieder geval.
  19. MeGustAa

Praathoek

Jep Kayo speelde op Summervibes inderdaad :p
  20. MeGustAa

Praathoek

Ah een uitje (w49)