Zoekresultaten

1. Tigor93

[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

WvW #320 Instellingen: Aantal spelers: aantal inschrijvingen Klaagmuur: Ja, maximaal één bericht per speler per nacht. Eindtijd stemmen: 22:00 uur 22:01 is te laat!, uitslag om 22:30 uur Speciale Rollen naar: Tigor (in een privébericht op het Forum) Lunch naar: Tigor (in een privébericht op...
  2. Tigor93

[Inschrijftopic] WvW #320 wie leid, zal lijden?

Alvast een inschrijftopic? Wie deze wilt leiden kan gewoon hier ook de instellingen posten. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
  3. Tigor93

[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

Let me introduce: WvW #317 Werewolves of Disney by Tigor Nog niet zolang geleden kende disney altijd happy endings. maar dat veranderd wanneer de weerwolven besluiten om te infiltreren binnen disney. Welke disneyheld is nog goed en is een slechte disneyheld wel slecht? die vraag stellen de...
  4. Tigor93

[Stemtopic] Netwerkpotjes

Hoi hoi, Nu de meeste toch via discord spelen. Of toch aanwezig zijn Wilde ik eens horen of er nog animo is voor netwerkpotjes? Zo ja wil ik hier ook weer eens een conceptje voor bedenken
  5. Tigor93

[Inschrijftopic] WvW #317 Werewolves of ...

Let me introduce: WvW #317 Werewolves of Disney by Tigor Instellingen: Aantal spelers: 20 tot 25 meer mag ook Klaagmuur: Ja, maximaal één bericht per speler per nacht. Eindtijd stemmen: 22:00 uur 22:01 is te laat!, uitslag om 22:30 uur Speciale Rollen naar: Tigor (in een privébericht op het...
  6. Tigor93

[Inschrijftopic] Speedwvw #31b

Weerwolven van Wakkerdam (Speed editie!!) (door: Tigor) Inleiding Het is alweer een tijdje geleden dat er een speed is geweest. Hopelijk is er weer voldoende animo voor! Het principe: gelijkenissen en veranderingen Bijna alle reguliere regels worden gehandhaafd: zo is er dus 'gewoon' sprake...