Zoekresultaten

1. Victorious.

tampermonkey script

Misschien verstandig om de volgende keer in het topic van het script te kijken, aangezien daar al een fix staat: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/gm-algemeen-discussietopic-sangu-package.137674/page-70#post-6492956
  2. Victorious.

[S] RenameAllVillages

Lijkt niet meer te werken. Popup komt nog wel, maar er gebeurd niets wanneer je op "change all names" klikt
  3. Victorious.

Extra filter dynamische groepen: Buitcapaciteit

Heb ik geprobeerd. Het is vooral om efficiente groepen te maken voor rooftochten (ik heb namelijk 12 verschillende rooftocht groepen). Op basis van troepen in het dorp is lastig, omdat de verhoudingen tussen bijvoorbeeld bijl/lc veranderen wanneer je iets doodloopt in een aanval. Een filter op...
  4. Victorious.

Kosten premium punten mobiel

Gewoon niet via de app aankopen, maar via je browser op je telefoon.
  5. Victorious.

[Onbevestigde Bug] Android app bug opdracht voltooid

Hi @jordi00113 , Alleen even de opdrachten pagina refreshen door van boven naar onder te slepen zou voldoende moeten zijn!
  6. Victorious.

[Bevestigde Bug] Aanbiedingen marktplaats.

Als je 1x op iets ander sorteert, onthoudt het spel dat. Je kan op 3 dingen sorteren door simpel op de titel te klikken: Duur, verhouding & beschikbaarheid kan je op sorteren.
  7. Victorious.

Extra filter dynamische groepen: Buitcapaciteit

Een nieuwe extra filter voor dynamische groepen: buitcapaciteit van troepen behorend tot het dorp.
  8. Victorious.

[Taalfouten] GAME: Spel- en Taalfouten

Inconsequentie over farmen/roven Er is een beetje inconsequentie over de benamingen van farmen en roven. Roven Functiebenaming: Rooftochten Prestate van de dag: Verzamelaar van de dag Beschrijving prestatie van de dag: Roof het meeste grondstoffen in deze wereld. In één dag ranglijst...
  9. Victorious.

Gelimiteerde bestaande edelmannen (wereld setting)

Het gaat om maximale edels per account, niet per wereld.
  10. Victorious.

Events

Dit hele topic is niet relevant, wss een FUT speler die z'n geld ziet verdwijnen wanneer het in NL verboden wordt en ze FUT hier afsluiten. TW voldoet 100% aan de regels.
  11. Victorious.

Events

TW houdt zich 100% aan de kansspelregels. - Niet verplicht om PP te gebruiken. - Je weet vooraf ALTIJD welke items je kan krijgen. Het gaat er bij FUT om dat je punten inzet (die voor echt geld te krijgen zijn), zonder te weten wat je krijgt => gokken. En daarnaast geldt TW onder Duitse...
  12. Victorious.

Verhogen van maximale actieve handelroutes

Hi, Een functie van de Account Manager is het instellen van handelsroutes, waarmee er automatisch grondstoffen worden gestuurd op de door jou ingestelde tijden. Momenteel is er een maximum van 50 actieve handelsroutes. Mijn idee is in eerste instantie om het te verhogen, maar eigenlijk gewoon...
  13. Victorious.

vriendengroep nbcmaster

Allemans vriend.
  14. Victorious.

Casual 11

Let op: je kan alleen vanaf de nieuwste wereld naar Casual 10. Zodra wereld 78 start (7 januari) kun je alleen vanaf w78 naar casual 10.
  15. Victorious.

[ S ] The Vault

Het volgende stuk heb ik niet vertaald, aangezien de uitleg wat het script doet toch het belangrijkste is.
  16. Victorious.

[ S ] The Vault

Dit script is afkomstig van .net. Ik zag hier een topic van Warre voorbij komen waarna ik naar het .net forum ben gegaan en erg geïnteresseerd ben geraakt in het script. Ik heb de uitleg vertaald zodat het script ook hier gebruikt kan worden. Alle credits voor dit script gaan naar tcamps van...
  17. Victorious.

[ Gezocht ] Rooftocht inkomsten

Hi all, Ik ben opzoek naar een script wat me het totaal aan grondstoffen laat zien die lopende rooftochten binnen gaan halen. Gewoon een heel simpel overzichtje waarin staat hoeveel alle rooftochten die lopen bij elkaar gaan opleveren, en eventueel ook hoe laat. Is er al zoiets of is dat...
  18. Victorious.

Inlogpagina wijzigen

Mijn idee is vrij simpel: Een optie om de pagina te wijzigen die opent wanneer je inlogt. Standaard is dit "/game.php?screen=overview_villages&intro". Extra optie bij instellingen zou dan dus kunnen zijn: Hier kun je zelf de URL invullen die je als inlogpagina wilt hebben.
  19. Victorious.

Greasmonkey: script uitvoeren

(er zijn ook veel betere scripts voor de rooftochten op dit forum te verkrijgen)