Zoekresultaten

1. Mini Underdog

Fix gefeliciteerd

Goede strijd iedereen
  2. Mini Underdog

Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Ik vind em wel mooi in mijn handtekening ^^
  3. Mini Underdog

Stelling van de dag

Dit stond nog ter discussie maar is nooit opgenomen in de regels. Er waren meerdere acc die torens hadden aan de andere kant vd wereld.
  4. Mini Underdog

Spotprenten

Dat tyrant dorpen op deze manier pakt slaat ook gewoon nergens op dat ben ik je eens. en ja het legaal maar wel gewoon zwaar zwak. waarom pak je dat dorp niet eerder, en net na een massa met amper dorpen winst
  5. Mini Underdog

Spotprenten

het is gewoon zwak, net na een massa met amper winst pakken jullie een neutrale speler in mijn cluster, klasse shelby! en ons tijd geven om ons front dicht te edelen? Je had zelf 5 van dit soort dorpen aan je front die je gister allemaal wegedelde dus dit is gewoon duimzuigerij
  6. Mini Underdog

Inlog van Coruscant

no man, wou ook even inhoudsloos reageren:)
  7. Mini Underdog

Inlog van Coruscant

Tijd voor led-verlichting
  8. Mini Underdog

Spotprenten

9. Mini Underdog

Top/Flopspelers

wij hebben voor elk dorp gevochten
  10. Mini Underdog

Spotprenten

Dat is geen spotprent:O
  11. Mini Underdog

Spotprenten

12. Mini Underdog

Het grote complimententopic

Ik wil graag @Der Stolz der Zukunft bedanken voor het aanpassen van de dorpsnamen
  13. Mini Underdog

Top/Flopstammen

14. Mini Underdog

Stelling van de dag

Ik heb een stelling over pythagoras
  15. Mini Underdog

Het grote complimententopic

Ik wil @We Like Hot Chicks bedanken voor nachtmerries vannacht
  16. Mini Underdog

Spotprenten

17. Mini Underdog

Top/Flopstammen

Waar baseer je op dat ik hen in de steek laat? Het is hun keuzen om OS te sturen terwijl ze op de hoogte waren van de stand van zaken. Wat me ook normaal lijkt binnen de stam waste aangezien we voorelkaar door het vuur gaan.
  18. Mini Underdog

Top/Flopstammen

Het was een goede eerste massa vanuit Salt op Der Stolz een leuk eerste begin van de oorlog. Ik hoop dat we deze oorlog zo fair mogelijk kunnen houden en aan het einde van de wereld terug kijken op leuke strijd:) Om kort op jouw forum post te reageren '' Hier zijn we ook zeer dankbaar voor...
  19. Mini Underdog

Oorlogstopic | Fix would change the planet

Make it better :D
  20. Mini Underdog

Top/Flopstammen

Met name een leuke post om te lezen met genoeg tips/feedback vanuit Melvins oogpunt. Toch ben ik wel erg benieuwd naar de new gens spelers binnen Tryand :)