Zoekresultaten

1. Victorious.

Extra filter dynamische groepen: Buitcapaciteit

Een nieuwe extra filter voor dynamische groepen: buitcapaciteit van troepen behorend tot het dorp.
  2. Victorious.

Verhogen van maximale actieve handelroutes

Hi, Een functie van de Account Manager is het instellen van handelsroutes, waarmee er automatisch grondstoffen worden gestuurd op de door jou ingestelde tijden. Momenteel is er een maximum van 50 actieve handelsroutes. Mijn idee is in eerste instantie om het te verhogen, maar eigenlijk gewoon...
  3. Victorious.

[ S ] The Vault

Dit script is afkomstig van .net. Ik zag hier een topic van Warre voorbij komen waarna ik naar het .net forum ben gegaan en erg geïnteresseerd ben geraakt in het script. Ik heb de uitleg vertaald zodat het script ook hier gebruikt kan worden. Alle credits voor dit script gaan naar tcamps van...
  4. Victorious.

[ Gezocht ] Rooftocht inkomsten

Hi all, Ik ben opzoek naar een script wat me het totaal aan grondstoffen laat zien die lopende rooftochten binnen gaan halen. Gewoon een heel simpel overzichtje waarin staat hoeveel alle rooftochten die lopen bij elkaar gaan opleveren, en eventueel ook hoe laat. Is er al zoiets of is dat...
  5. Victorious.

Inlogpagina wijzigen

Mijn idee is vrij simpel: Een optie om de pagina te wijzigen die opent wanneer je inlogt. Standaard is dit "/game.php?screen=overview_villages&intro". Extra optie bij instellingen zou dan dus kunnen zijn: Hier kun je zelf de URL invullen die je als inlogpagina wilt hebben.
  6. Victorious.

Self Updating Maps Hezhi NLP10

STAMMEN Top 10 stammen Top 10 ODA stammen Top 10 ODD stammen Groei top 10 stammen Dominantie stammen SPELERS Top 15 spelers Top 15 ODA spelers Top 15 ODD spelers Top 15 spelers aantal veroveringen Dominantie spelers