Zoekresultaten

1. We Like Hot Chicks

Top/flopstammen

Wie weet. Mogen mensen zelf vinden. Maar t scheelt dat ik wel op deze wereld speel en van die 2 weet ik niet of zij erop spelen. Scheelt dat jij zelf wss in competitie bent met mij wie t vaakst genegeerd wordt opt af? ;) Mad? Pohhhh! Eerste keer dat ik hoor dat Jannes hier speelde. Leuk :O. Je...
  2. We Like Hot Chicks

Top/flopstammen

Wat heb ik eraan om zoiets te doen, terwijl ik niet eens weet waar jij überhaupt speelt. Of jij überhaupt relevant bent... Schiet je niks mee op hé. ;) Desnoods zit je hier gewoon voor de sensatie? Zelfde met Jannes hier. Irrelevant.
  3. We Like Hot Chicks

Top/flopstammen

Zeg ik dat jij hapt? :P Ik had t over mijzelf mn jongn. De '' zegt toch genoeg. Dan ga je presumpties maken. ''ik kreeg''... Als je niet wilt posten moet je gewoon wijselijk je waffel houden. Dan heb je gewoon niks aan dat domme speculeren. Ben gewoon benieuwd naar de namen, want dan weet ik...
  4. We Like Hot Chicks

Top/flopstammen

Gaan jullie geen massatje doen met china? :) O, ik hap niet mn jongen. Zo praat ik gewoon. Gap slaat ook op samenwerking man. Dat laatste met dat recruiteren is gewoon dom vissen zonder bewijs. Gooi dan eens leuke screenshots hierop dat jullie ook daadwerkelijk bewijs hebben, anders zwijg. En...
  5. We Like Hot Chicks

Top/flopstammen

Met hoeveel stammen spelen jullie nou samen dan? Ipv een beetje dom vissen. Kijk aub eerst eens in jullie eigen spiegel.
  6. We Like Hot Chicks

Top/flopstammen

Wat is jouw oude af accie dan? :O Ja, top 10 zijn 10 accs hé dus zou t niet weten, aangezien ik 0 weet wie jij bent namelijk xD.
  7. We Like Hot Chicks

Top/flopstammen

Wie the fk moet jij voorstellen? :P Speel jij überhaupt w77?
  8. We Like Hot Chicks

Top/flopstammen

Wie moet dat dan voorstellen :P.
  9. We Like Hot Chicks

Top/flopstammen

Ben je wat vergeten? Ter informatie mag ik u door verwijzen naar de STAB pagina van China. Daar kunt u uw ogen en uw nootgroterige spinweefsel van jou eens aant werk zetten. En dan aub relativeren. Daarnaast doet u assumpties die weer zonder bewijs geleverd zijn, dus het is weer irrelevant...
  10. We Like Hot Chicks

Oorlogstopic Salt vs Tyrant

T scheelt dat ik wat meer win, i.v.m jou.. Maar qua verliezen en saltyness kan ik idd nog wat van leren bij jou.
  11. We Like Hot Chicks

2de keer op rij dat jij hebt verloren. wat ben jij toch een slechte twer. ik kan bij jou in de leer gaan; janknoob.
  12. We Like Hot Chicks

Spotprenten

1001?Anders ben jij irrelevant als jouw naam zijnde.
  13. We Like Hot Chicks

Melmel de noob 2021
  14. We Like Hot Chicks

Spotprenten

Leg eens uit met screenshots mn jongen :) . wat vind jij van 1001?
  15. We Like Hot Chicks

Spotprenten

Voor jou alles bae xx
  16. We Like Hot Chicks

Spotprenten

Het account op w73 waar jij 2x op gelogd hebt x
  17. We Like Hot Chicks

PRECIES. Maar dat gebedel maat . irri
  18. We Like Hot Chicks

Spotprenten

Bewijs voor? Hou anders ff je bakkes met je bs. ty. NEEEEE IK WIL HET ZIEN :(
  19. We Like Hot Chicks

Spotprenten

DAAROM wil ik met mn bae samenspelen. ik ben wel erg benieuwd naar jouw "truucjes" op de mobiel ^^
  20. We Like Hot Chicks

Spotprenten

Wat lul jij toch n bs zeg. Onderbouw jouw geblabber eens.