Zoekresultaten

1. Rob.

Oorlogstopic Salt vs Tyrant

Allereerst sterkte met je ziekte en hopelijk maak je nog veel mooie momenten. Maar verder is het niet 'abnormaal' om mensen te oordelen op hun acties, ookal vind je die zelf gerechtvaardigd en heb je daar een reden toe. Het niet volgen van maatregelen of het opzoeken van de grenzen ervan tegen...
  2. Rob.

Gelieve niet off topic te gaan met dit cringe gedoe. Dit is het topic waar we Tony bashen omdat hij zo suckt.
  3. Rob.

Goede speech Melvin volgens mij heb ik net besloten mijn ontslag te geven
  4. Rob.

Als een winst op een wereld waar ik enkel de eerste week langer dan 5 minuten op een week heb gelogd jou voldoening geeft ben ik zeer blij voor jou, want blijkbaar heb je daar een enorm tekort aan? En dat mensen mij als mascotte zien is niet meer dan normaal, ik ben al een jaartje aan het...
  5. Rob.

Blijkbaar ligt het nog lastig voor jou dat je al 2x het onderspit hebt moeten delven in een direct front met mij en dat respecteer ik
  6. Rob.

Ik had liever ook bij 5 of zelf 3 accounts gebleven. Niet elke rit moet gaan met einddoel winst. Met 3 of 5 accounts was de kans dat ik actief bleef veel groter, en ben er zeker van dat elk van deze accounts een leukere wereld zou gehad hebben
  7. Rob.

Wil jij je er eens gewoon buiten houden, als tw speler stel jij nagenoeg niets voor maar omdat je eens in een sterke stam zit laat je jezelf keer op keer horen. Schrijnend
  8. Rob.

Een hele lange tekst om te zeggen dat Cacturne gewoon te goed is
  9. Rob.

tldr; Cacturne is gewoon te sterk gebleken
  10. Rob.

Praathoek

Hihi
  11. Rob.

Forum moderatie W76

Cacturne is online @Calamus Incendium
  12. Rob.

Forum moderatie W76

Iets met huisdieren
  13. Rob.

namechange

Wie denk je dat combino is?
  14. Rob.

Top/Flopstammen

Oh no
  15. Rob.

Het grote complimententopic

Proficiat Stan ik wist niet dat jij al zo hoog kon tellen?
  16. Rob.

Spotprenten

Wat is dit Sem? Je eerste slechte spotprent?
  17. Rob.

Spotprenten

Cacturne bewezen toppertje
  18. Rob.

Spotprenten

u ok
  19. Rob.

Spotprenten

Waarom geeft Rene zichzelf geen AF verbod? Elke post is super salty, de memes zijn om van te wenen en elke namechange maakt de naam steeds slechter?
  20. Rob.

Top/Flopstammen

En wij gooien alle clears op fake targets om def te lokken en hopen te edelen met groene bijltjes. Jezus wat een discussie