Zoekresultaten

1. Calamus Incendium

Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Denk tot nu toe of il leone of Against all odds
  2. Calamus Incendium

Gok hier

Gok hier hoeveel katapulten against all odds gaat koppen binnen nu en 3 weken
  3. Calamus Incendium

Goth Angel en ik zoeken een account met 100k PP en Goede Deffers

Zie bovenstaande beschrijving, voldoe jij aan onze eisen, stuur dan een berichtje. Bovendien willn we ook dat je houdt van goede muziek, dus stuur ook een paar van je favoriete nummers door. PS: als we wereldwinst niet halen, zijn jullie Zidan en ik afzonderlijk 1k pp schuldig als tijdsderving
  4. Calamus Incendium

Unirush Enquete

Beste spelers van w74 Hierbij een enquete omdat ik toch echt hoop (en net als ik ongeveer iedereen in Planet) dat de uni rush kan worden gestopt. Graag daarom hier een enquete plus mogelijk discussietopic. Haal er aub geen randzaken bij, daar zijn genoeg andere topics voor
  5. Calamus Incendium

Jongens ik heb nog een grapje

F!x
  6. Calamus Incendium

Illegale Clusterfuck

Ik wil graag melding maken van een illegale clusterfuck gedaan door curvygirl (blauw) ook wel @anthraxxol genoemd. Graag wil ik compensatie hiervoor.
  7. Calamus Incendium

Racisme?

Het valt me op dat wanneer je een ban krijgt je niet meer het vrije forum kan zien? Hoe kan dit? Wat is de reden? Is dat alleen bij vrije forum users of bij iedereen, graat uitleg. Ik voel me echt gediscrimineerd
  8. Calamus Incendium

Muziektopic - Positieve Vibes

Het Muziektopicje van 73 was een baken van rust en vrede op het AF Deel hier je lekkere muziekjes, in een fijn neutraal topicje waar alleen positieve vibes heersen
  9. Calamus Incendium

Nachttopic

Voor de nachters om te praten over het leven, over de scriptjes van shinko to kuma en de kippen van simeco bijvoorbeeld
  10. Calamus Incendium

Simeco hypocriet???

Overal huilen over de mods maar steekt ondertussen zijn mede VFers in de rug? Dit is al niet de eerste keer dat hij dit gedaan heeft overigens.
  11. Calamus Incendium

oeps

Verkeerde forum.
  12. Calamus Incendium

Eerste Forumraad - Casus Stalov - Uitspraak 18:00

Het is de raad vanochtend ter oren gekomen dat iemand uit eigen gelederen, de heer Stalov, zich schuldig heeft gemaakt aan verwerpelijk gedrag. Hij heeft een spotprent gemaakt waar hij op de ziel heeft getrapt van een zeer gewaardeerd forumlid hier, namelijk famdecibel, wat resulteerde in haar...
  13. Calamus Incendium

STEMLIJST CI

Het lijkt me tijd voor een nieuwe wind op het forum. Ik heb al velen aanmoedigingen gehad om mij aan te melden als forum moderator. Deze stap heb ik al eens gemaakt en het systeem is zo rigide, bureaucratisch dat het onmogelijk is om als mod hier enige verandering aan te brengen. Daarom lijkt...
  14. Calamus Incendium

[Inschrijftopic] Wekelijkse kennisquiz

Aangezien de activiteit weer wat oppikt hier met betrekking tot spellen en weer wat users bijkomen op het Vrije forum stel ik voor een wekelijkse kennisquiz te doen. Deze kennisquiz zal in competitieverband plaatsvinden, via skype, discord of een ander medium worden de quizzen persoonlijk...
  15. Calamus Incendium

[Profiel] Plaatje 300pp

Tekst: Casimir Pulaski Thema: een rokende cowboy bebop Zijn veel mooie fotos te vinden waar je als designer wel mee kan, gewoon fancy een tekst er opzetten en de foto wat mooi bewerken is genoeg <3
  16. Calamus Incendium

[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Daarom lijkt het me ook belangrijk dat we zoveel mogelijk posten op het AF! Netwerken is daarom dus ook in deze ronde VERBODEN Instellingen: Aantal spelers: 20 tot 30 Klaagmuur: Ja, maximaal één bericht per speler per nacht. Eindtijd stemmen: 22:00 uur, uitslag om 22:30 uur Speciale Rollen...
  17. Calamus Incendium

[Discussietopic] Instellingen WvW 296

Beste WvW spelers, Aangezien dit het eerste potje is in ongeveer 2 jaar besluit ik redelijk normale instellingen te maken. Ik hou er altijd van om gekke nieuwe rollen te maken en een heel nieuw thema, maar omdat het voor mij ook weer even wennen is en voor de rest ook lijkt het me het best om...
  18. Calamus Incendium

[Inschrijftopic] WvW 296 - A new beginning

Ik ben de afgelopen dagen erg druk geweest, dus de precieze spelinstellingen gaan nog volgen. Let er aub op dat net als de meeste hier ik ook al jaren geen WvW meer heb gespeeld, dus als er iemand leuke ideen heeft, dm ze me! Laten we echter alvast beginnen met het inschrijven en dan hoop ik...
  19. Calamus Incendium

Grappige Dms

Iemand vind het knap dat hij kan praten! amai
  20. Calamus Incendium

Met welke 10

Met welke 10 zou jij in een stam willen zitten Klassieke topic, mag niet ontbreken op een nieuwe wereld :)