Zoekresultaten

1. PraatHoek

Ook ik ben weer begonnen.. Dit maal onder de naam Decency op wereld 42
  2. Verhalen & plannen

Ik ben ook benieuwd wie nou eigenlijk ons forum heeft verwijdert (Het Sick. forum)
  3. Verhalen & plannen

Ik ben zo benieuwd wat FF (de kant die tegen Sick aan lag) van plan was te doen in de toekomst
  4. Verhalen & plannen

Aangezien wereld 20 nu officieel gewonnen is door Sick. was ik wel benieuwd naar wat andere spelers buiten Sick. nog van plan waren om later te doen. Natuurlijk kan je ook gewoon hier je verhaal achter laten hoe jij wereld 20 ervaren hebt. Mischien dat Heulsen hier ook nog wat aan heeft. Een...
  5. Tribalwars weekblad

Zou leuk zijn als wat meer mensen ook een stukje gaan schrijven voor Heulsen.
  6. PraatHoek

Voorwaarden voor de overwinning in 15 minuten bereikt!
  7. PraatHoek

Voorwaarden voor de overwinning in 30 minuten bereikt!
  8. PraatHoek

Astrakiller 3e!
  9. PraatHoek

Astrakiller ownt!
  10. Awards

Als W. hem niet post mag ik het toch wel posten. Ik zeg toch niet dat ik deze awards zelf behaald heb.
  11. Awards

12. Toch oorlog op W20

Ik heb nu voor 90% groene bolletjes
  13. Toch oorlog op W20

Hoe gaat het nu met de targets van Para., Smurf en Out? Vertel er eens een leuk verhaaltje over :)
  14. Spelversie 8.5, Meningen?

Had ik nog niet gemerkt.
  15. Spelversie 8.5, Meningen?

Mischien handig om bij de ontslaan knop een melding toe te voegen die zegt: "Weet je zeker dat je dit wil doen?". Ik weet namelijk dat sommige mensen er per ongeluk op klikken aangezien ze gewend zijn dat de 2e knop normaal "Massa-rekrutering" is.
  16. Rent-A-Round

weet ik, maar de pa is niet van mij.......
  17. Rent-A-Round

ik zal het er eens met mn co speler over hebben
  18. spotprenten

19. De Gouden Squirtle Award!

Re: Gouden Squirtle mag dit ook worden toegevoegd? :)
  20. De Gouden Squirtle Award!

Re: Gouden Squirtle de speler op mikenummerzoveel omdat die na de massa aanval nog steeds door blijft spelen...