Zoekresultaten

1. Heraclesgek

Hoe W45 transformeerde van een mislukking in een succes.

Mooie post complimenten hiervoor. En inderdaad jammer hoe het met Shithappens is gegaan :( Ik wil nog wel even kwijt dat ik een toptijd heb gehad toen ik nog tijd had voor TW op het account shithappens. Dank daarvoor groot aan de ERROR en OW leden :)
  2. Heraclesgek

[Speler aangeboden] Heraclesgek zoekt Account w47

Ik heb ze inmiddels toch al binnen mwhihihi
  3. Heraclesgek

[Speler aangeboden] Account gezocht (w47/48)

ja en steff is gewoon dom door niet zo lief te zijn tegen iedereen zoals ik dat wel ben en daardoor krijg ik geen domme discussies. Kortom: Lars > Steff
  4. Heraclesgek

[Speler aangeboden] Account gezocht (w47/48)

Aanrader, zelfs als tegenspeler mocht ik hem dus niet alles is waar wat hier staat hihi
  5. Heraclesgek

Dit had ik aan zien komen hahaha Dankje:)
  6. Heraclesgek

Momenteel ben ik al gek van heracles aangezien ik geen kaarten heb weten te bemachtigen tegen Fc groningen omdat ik me verslapen heb:mad::mad:
  7. Heraclesgek

Dag mensen van W47, Momenteel speel ik op w45 op shithappens.. echter gaat dit richting de endgame en ben ik dus op zoek naar een account die ik erbij kan hebben. Ik ben momenteel gestopt met school en ik werk nu in de horeca (part-time). Dit houd in dat ik onregelmatige tijden heb en dus ook...
  8. Heraclesgek

Rate de speler!

had graag een kaartje erbij gedaan, vind ik ook leuker echter lukt me dat nooit op dit forum:(
  9. Heraclesgek

Top/flop Spelers

Ik heb ook aardig wat uurtjes gedraaid op sasscha!:mad::mad::mad::mad:
  10. Heraclesgek

Rate de speler!

Dan vraag ik me af hoe ik aan die info zou moeten komen, ik speel hier misschien een maand;) En een argumentatie op een 100% safe account valt niet veel anders te reageren dat het een saai account is toch?
  11. Heraclesgek

Rate de speler!

Je zeikt over elke post, mijn lijstjes zijn wat kort klopt, maar anders doet niemand het he
  12. Heraclesgek

Rate de speler!

Vergeet John niet!!!! En Do not to gentle is vast ook pro:cool:
  13. Heraclesgek

Rate de speler!

Bij custom:o Ik vind het wel schattig als je iemand knul noemt:rolleyes:
  14. Heraclesgek

Rate de speler!

je mag me wel he <3 Ik vraag me af wat ik er nog meer aan toegevoegd kon hebben, een kaartje met zn ligging? Nouja een 100% safe ligging is niet echt intressant om naar te kijken lijkt me ^^
  15. Heraclesgek

Top/Flop stammen

Kunnen we de wereld gewoon niet afsluiten met zn allen? Dan kan iedereen lid zijn van een rekruutstam, dat is toch heerlijk en voor iedereen een wereldwinst! :rolleyes: En dan is deze discussie ook niet meer nodig.
  16. Heraclesgek

Rate de speler!

Punten: 2mil, rang 35 niet erg heel goed. 5/10 ODA: nog geen 5 mil ODA, rang 60+ dus dit vind ik wel erg bagger (maar ben niet anders van john gewend) 4/10 Ligging: Saai safe accountje lijkt me 5/10 Stam: Ik vind het maar een derderangs stammetje (klinkt leuk). Alhoewel ik wel twijfels heb bij...
  17. Heraclesgek

Bij welke 10?!

Ik vind persoonlijk de verliezen nog wel meevallen, er zijn inderdaad wel wat fouten gemaakt wat nu resulteert in 2 cf's. Dit keer was de activiteit de grootste fout :( naast 3/4 dodge fouten van mijn kant (geen idee of mijn andere sukketljes nog foutjes gemaakt hebben) vind ik de schade wel...
  18. Heraclesgek

W45 stab lijst!

Sommige spelers van Yolo hebben echt een misselijk makend karakter:o.
  19. Heraclesgek

W45 stab lijst!

Ga jij maar eerst lezen en dan mag je daarna nog een poging doen om een berichtje te plaatsen:) Op jou altijd:cool:
  20. Heraclesgek

W45 stab lijst!

Je bent het happen niet verleerd:D:D:D:D Ik snap persoonlijk niet wat hij nog in O2W doet maarja, verder heb ik nergens gezegd dat het een stab is, maar wel sneu spel ^^ Ik vind het een beetje als iemand zn hele acc kapot kata'en, geen stab maar vuil spel