Zoekresultaten

1. Rarwghhh.

Het grote complimententopic

Kan iemand zijn luiers nog vervangen? Ik heb er vandaag geen zin in
  2. Rarwghhh.

Complimenten voor @Goth Angel door het vast lullen van @Kyuka en we hierdoor allemaal zien dat Melvin een leugenaar is :)
  3. Rarwghhh.

Klopt het is oprecht zo dat de stemming opnieuw geopend is en er dit uit is gekomen, terwijl hij eerst geweigerd was. Ik begrijp volkomen dat dit verdacht lijkt, ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met Et Murus, waarvan al duidelijk gezegd werd dat hij bij de premade van Melvin...
  4. Rarwghhh.

Ik snap oprecht wel dat dit overkomt op Tyrant als: Ja natuurlijk is dit de reactie en was het 3 á 4 dagen geleden toen wij het zeiden niet zo. Het komt inderdaad als een leugen over voor Tyrant, wat heel begrijpelijk is.
  5. Rarwghhh.

Golden Awards

Aan de hoeveelheid berichten die hier in korte tijd zijn binnen gelopen, moet ik zeggen dat hem dat aardig gelukt is :D
  6. Rarwghhh.

Top/Flopstammen

Omdat Rene ook in het gesprek hiervoor zat en jij niemand quote of iets. Meister zijn opmerking is nog wel goed te begrijpen, alleen zoals hij zei kon hij niet op de juiste woordkeuze komen. Misschien moet jij ook wat minder zout eten, anders pas je juist beter bij Salt denk ik ;).
  7. Rarwghhh.

Top/Flopstammen

Waarop baseer je dit? Op het feit dat Rene uitleg geeft aan Noah waarom hij dacht dat de aanvallen wel zouden lukken? Want dat was geen gejank, maar gewoon een uitleg. Schrijnend hoe erg jij kan zeiken zeg en dan klagen over het andere kamp.
  8. Rarwghhh.

Spotprenten

Dit is gekomen door de Ruvon stab + inactiviteit van Fresh.
  9. Rarwghhh.

In plaats van inhoudelijk het verschil aan te wijzen, gaan lopen zeuren dat iemand er over begint. Mooie psychologische tactiek om de daden weg te moffelen.
  10. Rarwghhh.

Top/Flopspelers

Excuus dat ik mis was, het is REOL geworden die 100 dorpen heeft gehaald als tweede.
  11. Rarwghhh.

Ik wil graag Salt & Tyrant bedanken voor de gezellige wereld.
  12. Rarwghhh.

Ja, kijk bij een toren wereld is dit wel gewoon normaal natuurlijk. Als je een dorp op legale manier pakt. Doordat Bijvoorbeeld Kyuaka een blitz doet op QID en zo een legale CF pakt en er een mooie toren plaatst. Voor nu zou ik bijna zeggen: QID pak even dit dorpje: 484|546 Bouw er een mooie...
  13. Rarwghhh.

Hmm, had er niet zo over nagedacht. You got me :D Echter lijkt het hier op een actie die Melvin uit voert met gedachte: ''als ze mij er op pakken, dan kunnen ze mij niets maken want ze zijn zelf ook zo bezig''. In plaats van het zelf bespreekbaar te maken voordat er ophef over hem komt.
  14. Rarwghhh.

Top/Flopspelers

Oh excuus, Vangquisher moet natuurlijk eerst wat dorpen edelen, + jullie moeten rekening houden met de 20:1 regel. Niet aan gedacht. We gaan het zien.
  15. Rarwghhh.

Over beide kanten valt inderdaad iets te zeggen, maar het feit dat Tyrant pas begint te wijzen, wanneer zij op een ZWARE CF gewezen worden en niet daarvoor. + dat Melvin de stam die door Salt geclusterfuckt is gaat benaderen, slaat gewoon helemaal nergens op. De manier hoe Melvin met de...
  16. Rarwghhh.

Top/Flopspelers

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Noire ook op de 100 dorpen zit. Als hij nummer 1 was, was het zeker wel goed gekeurd, omdat hij in je stam zit? Natuurlijk is het ruk dat werelden zo snel gaan door die lompe events van Inno. Alleen om dit nou op de spelers te steken is gewoon stom...
  17. Rarwghhh.

Post je de rest van het gesprek er ook even bij? Waarin duidelijk is dat het geen online check is. manmanman, wat kan jij alles goed verdraaien
  18. Rarwghhh.

Dus als 507|556 gepakt wordt door een vijand, is dit ook een twijfelachtig dorp en mag die behouden worden?
  19. Rarwghhh.

Dan alsnog siert het je van normen en waarden dat je gewoon geen CF gaat maken of kan dat niet in jou hoofd? Moet je altijd vies spelen om tot winst te komen? Wow whoops im drunk. Ik was gehaast aan het typen, ik erger mij gewoon aan het feit dat de benadeelde stam gelijk met vingers gaat...
  20. Rarwghhh.

Wie heeft het over CFen? Ik heb het nu over de situatie van Melvin, stop alsjeblieft met vingers wijzen naar de andere stam. Als jullie daarover begonnen en lieten zien hoe of wat ( of desbtreffende spelers) dan hadden we daar over gepraat en was ik er ook in mee gegaan. Om nu de heletijd de...