Zoekresultaten

1. an gerfist

Hoedenevent 2016 Feedbacktopic

Dat wordt ook bedoeld met dat het op Android niet actief is. App van adroid = android, App van iOS = iOS. Mooi dat je het wel gewoon kunt gebruiken op je mobiel!
  2. an gerfist

Praathoek

Wij ook niet hoor :o Kwam van hoger af. Al betekent het nog niet dat het niet nodig was.
  3. an gerfist

Praathoek

Ik neem aan dat je doelt op de 'banwave':rolleyes:
  4. an gerfist

Met welke 10?

Spreek je Fré toevallig og wel eens? Heb hem al heel lang niet meer gezien! Hele mooie gast om mee samen te spelen.
  5. an gerfist

Met welke 10?

^ :(
  6. an gerfist

Top/flop spelers

Het wordt dus eindelijk duidelijk dat de wereld toch niet zo slecht is? :o
  7. an gerfist

Top/flop spelers

Als hij doorgaat omdat hij kan abusen zal hij snel stoppen. Iedereen wil GS gebruiken ivm LH -> Geen GS naar Beurs -> Beurs leeg -> PP abusers hebben niks om te halen. :)
  8. an gerfist

Praathoek

Op bepaalde uurtjes misschien, maar verder betwijfel ik dat toch wel.
  9. an gerfist

Praathoek

Uiteraard!
  10. an gerfist

Praathoek

Slijmen, of is het gewoon een hecht team?
  11. an gerfist

Praathoek

Daar weet ik helaas alles van! Maar zijn wel mijn maatjes hoor! :)
  12. an gerfist

Praathoek

Ugh, zal nog steeds zeldzaam zijn dat je mij zult vinden hier :p
  13. an gerfist

Praathoek

Gaat in-game pas hé :D Maarja.. Iemand moet ze onder de duim houden he..
  14. an gerfist

Praathoek

:cool: Kan toch niet slapen.. Eens even kijken hoe het er op de aankomende wereld allemaal uitziet. Spammertjes!
  15. an gerfist

Praathoek

Goedenacht (waves)
  16. an gerfist

Toestemming van een dorp.

Ga naar deze pagina en zoek de wereld uit voor welke je het wilt opzoeken. Het staat dan iets naar onder bij het kopje 'edelman'.
  17. an gerfist

Castle Assault Returns!

Zoals Poo. al zei is de ranking een bekend probleem en wordt er aan gewerkt.
  18. an gerfist

Castle Assault Returns!

Geef het wat tijd. Je kan niet van iedereen op de wereld verwachten dat ze in hetzelfde uur allemaal online komen. Het kan ook zijn dat je in een wat minder actieve groep bent beland, al is dit geheel random.
  19. an gerfist

Castle Assault Returns!

Re: Caste Assault Returns! Nee, je kan de bonus van dorpsbevolking niet 2x op hetzelfde dorp uitvoeren. Als ik het goed heb was het zo dat het event wel gehouden wordt op niet-premium werelden, maar er wel beperkingen zijn met de bonussen. Nog even afwachten voor een conformatie van Poo...
  20. an gerfist

Transparantie moderators

We bannen mensen wanneer er een verdenking is op basis van feiten. In principe zouden die feiten zonder uitleg genoeg zijn om iemand de straf toe te dienen die ervoor staat. Op basis van het verhaal kunnen wij dan zien of het met die feiten overeenkomt. Er is dus nooit sprake van dat er niet...