Zoekresultaten

1. Beast In War

Praathoek

Dat is gister al gebeurd ;) Lag ook nog een slavink in de jus pan dus die dr ook maar ff bij gepakt :D
  2. Beast In War

Praathoek

Ik ga ff een boomstammetje in de mag gooien, kreeg ik gister helaas niet meer op.
  3. Beast In War

Het grote complimententopic

Ze zijn inderdaad niet heel gastvrij voor eventuele nieuwe leden.
  4. Beast In War

Top/Flopstammen

Wat een kutwereld.
  5. Beast In War

Praathoek

Ik skip ook veel sneller een lecture, geen idee waarom, maar als je naar de collegezaal kan geeft dat toch iets meer motivatie om uit bed te komen..
  6. Beast In War

Praathoek

Aan de WUR heb ik online lectures en zo nu en dan een excursie voor een practicum op 1.5m.
  7. Beast In War

Top/Flopspelers

Toch is om 8 uur timen wel de grootste kans dat iemand niet online is. Al verandert dat wel met de gehele community die ouder wordt en veel vaker pre 7 uur opstaat vanwege werk. Iedereen gaat toch voor de minste verliezen in deze zo cruciale startfase ;)
  8. Beast In War

Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Dan lees jij wel heel langzaam. Misschien als we nog 2 posts zo doorgaan dat we wel op die minuut komen?
  9. Beast In War

Van pagina 2 naar 9 ff doorgenomen. 10 minuten van m'n leven die ik nooit meer terug zal krijgen helaas :(
  10. Beast In War

Als je wist dat die het anders niet zou overleven, wrm dan uitnodigen en in je stam toelaten?
  11. Beast In War

Presenteer je huisdier W76

Hoe weet je in hemelsnaam wie wie is. 2 druppels
  12. Beast In War

Top/Flopspelers

Hoop dat ik hier hetzelfde ga hebben :o
  13. Beast In War

Top/Flopspelers

Laat ze maar lullen, ik ben jaloers :oops:
  14. Beast In War

Nachttopic

Ga slapen en laat ons ff lekker rustig farmen danku xx
  15. Beast In War

Spotprenten

Vo
  16. Beast In War

[Taalfouten] GAME: Spel- en Taalfouten

Ja klopt, je moet hiervoor de overwinningsvoorwaarden bezoeken, dan kan je de opdracht voltooien.
  17. Beast In War

Top/Flopstammen

Ik sta (of in dit geval stond) altijd graag in de kroeg op m'n mobiel tribalwars te spelen, hierbij hopend op een reactie van een vriendin, zodat ze zodra ze dit vraagt, kan zien hoe goed ik wel niet ben in dit spel. Althans, dat is de bedoeling alleen lopen ze altijd alweer verder voordat ik de...
  18. Beast In War

Praattopic

Ik heb precies gedaan wat ik altijd doe, het account tijdens de start zo goed mogelijk neerzetten. Daarna wordt het mij gwn snel te druk icm uni waar ik veel tijd aan moet besteden. Dat weet iedereen waar ik mee speel en heb dr nog nooit iemand over horen klagen. Mijn passie ligt gwn elders :)
  19. Beast In War

Praattopic

Dus bij jou valt iemand slecht noemen in een spelletje meteen onder pestgedrag, zou ik persoonlijk alleen maar om kunnen lachen. Maarja, ik heb vroeger mn goeie portie pesten gehad, dus wie weet, misschien heeft dat me er veel harder voor gemaakt dan iemand die het nog nooit ervaren heeft...
  20. Beast In War

Praattopic

Wtf, hoe butthurt kan je zijn nadat iemand je slecht noemt. Zeg gwn, joe ik ben slecht klopt, en speel gwn lekker het spelletje door man. Je komt nu vooral over, zoals chris zegt, als een jankerd.