Zoekresultaten

1. Dutchgangster

Spotprenten

Als je het mannetje wat Laurens moet zijn nou iets kleiner had gemaakt..
  2. Dutchgangster

Forum moderatie W76

Bappos niet eens in de top 13? Amateur
  3. Dutchgangster

Het grote complimententopic

Don't feed the troll
  4. Dutchgangster

Ik wil graag @Absurd. en @Calamity. bedanken voor het maken van fatsoenlijke onderbouwde AF posts. Had Salt jullie niet gerecruteerd was dat niet goedgekomen.
  5. Dutchgangster

Cl22 was idd qua skills niet te vergelijken met de oudere klessiks (1-11 om maar wat te noemen, 10 nagelaten), werd vooral gewonnen op activiteit. Wat dat betreft hebben beide kant wat nagelaten, Lions voorop uiteraard.
  6. Dutchgangster

Dit ook niet
  7. Dutchgangster

Ik weiger te erkennen dat Mien meer is dan een MB van kyuka!!
  8. Dutchgangster

Moraal vind ik wel een terechte toevoeging eigenlijk maar 20:1 is echt tribalhugs taferelen
  9. Dutchgangster

Ja of gewoon geen 20:1 want je hebt ook al gewoon moraal wat je in de poepert pakt?
  10. Dutchgangster

Die 20:1 instellingen is echt wel ontiegelijk gay trouwens, bedankt voor degene die dat bedacht heeft.
  11. Dutchgangster

Top/Flopstammen

Pluimpje voor het oplossen!
  12. Dutchgangster

Top/Flopstammen

Kan uit ervaring zeggen dat het altijd wel gezellig is
  13. Dutchgangster

Ze hebben jokersbrain geedelt, daar gaan ze nog op teren tot de fronten liggen gok ik
  14. Dutchgangster

We kunnen Roald vragen om een spectrum te schrijven om te kijken wat eerlijk is?
  15. Dutchgangster

Grappig om te zien dat je na al die jaren nog steeds de forum clown bent. Zie? Dat is een oneliner.
  16. Dutchgangster

Hmm ja zou het waste geval niet durven vergelijken met baken, als je naar de overnames van salt kijkt van de laatste dagen is zo goed als heel baken intern namelijk. Terwijl van waste het grootste deel doorspeelt, of nog beter zelfs intern voor jullie wordt. :P
  17. Dutchgangster

Dan post hij toch niet enkel one liners? Hij vertelt een leuk feitje bij z'n vraag, dat kan
  18. Dutchgangster

Top/Flopstammen

Snap niet dat hier zo'n drama van gemaakt werd terwijl wij enkel om een toelichting vroegen. Goed bezig @republiccity
  19. Dutchgangster

Dat is een vraag lol dus per definitie geen one liner
  20. Dutchgangster

Nee hoor, dat waren recruits in gebieden waar al een recruit gepland stond voor het stamcluster. :P Maar kan mij voorstellen dat dat wat verwarrend kon zijn