Zoekresultaten

1. Sevii

Het grote complimententopic

2. Sevii

Omdat ik al een paar mensen ken uit Tyrant die wereldafspraken haten of die graag zelf de grenzen opzoeken. Kan perfect verkeerd zijn hier in hoor, wie weet haalt het de 50% wel en ik hoop oprecht dat de leidingen kunnen samenzitten hiervoor zodat we er voor de resterende tijd van de wereld nog...
  3. Sevii

Eerst zien dan geloven. Haat mag hier helemaal niks mee te maken hebben hoor. Ik spreek nu natuurlijk voor mezelf maar zal vast wel mensen hebben die het met me eens zijn als ik zeg dat ik gewoon een leuke pot tribalwars wil spelen zonder grenzen opzoeken en zonder twijfelachtige acties. Had...
  4. Sevii

Uiteraard is vv'en in anderen hun rim niet viezer dan cf's, weet niet wie dat zegt maar dat zal je mij nooit horen zeggen. Wat ik wel zal zeggen is dat ik ook niet vind dat het een super groot verschil is tussen beiden hoor. Beiden zijn gewoon onnodig en laf spel in mijn ogen. Tsja...
  5. Sevii

Oke mijn fout dan, natuurlijk ga jij enkel in op het minst belangrijke zinnetje in mijn post :p
  6. Sevii

Even mijn mening rond dit hele gedoe: - Neen ik neem Lesson niet kwalijk dat hij Tyrant heeft benaderd om te vv'en, als zij geen tijd of zin hadden om te deffen dan moeten zij natuurlijk naar een oplossing zoeken. - Wat ik Lesson wel kwalijk neem: Zij benaderen ons een tijd terug dat wij hun...
  7. Sevii

Ik wil @Theo Walcott. graag bedanken om te tonen hoe alcoholiekers leven en dat het met mij lang niet zo erg gesteld is als ik dacht
  8. Sevii

Praathoek

Ik moet aan heel wat dingen denken bij het horen van die naam maar dat ga ik hier niet zeggen want dan krijg ik een ban :O
  9. Sevii

Heerlijk dit, kijk ze nu de posts ook eens aanpassen. Classic Lang leve screenshots. Fijne nacht!
  10. Sevii

Je zou bijna denken dat je eens moet stoppen met al je grapjes... Niet iedereen kan er tegen :O
  11. Sevii

Hahahahahahahahahahahahahaha Yikes "Murus heeft de wereld voor ons toch al vervelend gemaakt" wow Melvin ben jij dat wel? Edit: ik wil graag Wesley en Melvin bedanken voor de goeie p&p!!
  12. Sevii

Praathoek

Chris is een Trump fan, could've seen that one coming.. o_O
  13. Sevii

Top/Flopstammen

En dat was fout van de leiding om dat te zeggen. Mensen moeten nooit dingen op voorhand beloven of zeggen waarvan ze niet zeker zijn dat ze zich hier aan kunnen houden. Ikzelf let daar enorm op, anderen minder maar is wel enorm belangrijk.
  14. Sevii

Top/Flopstammen

Ik wuif het weg met dat dit gewoon een tactisch slimme zet is. Net zoals jij andere (in mijn ogen veel meer questionable) dingen wegwuift met net dezelfde reden. Iedereen moet zeker zijn mond niet houden, anders is dit AF maar dood. Alleen vind ik wel degelijk dat jij je mond moet houden ja ;)...
  15. Sevii

Top/Flopstammen

Die recruits zijn gewoon een tactisch slimme zet, Melvin would approve! Dat ie nu graag met modder komt gooien is gewoon om de aandacht van hun wat te verschuiven naar ons.
  16. Sevii

Praathoek

Had je dit niet al gedaan?:O Meen me toch te herinneren een dorp met die naam overgenomen te hebben!! Slijmbal
  17. Sevii

Oneerlijk spel anno 2020

Hey @Luvian , Ik merk enige ergernis te bespeuren bij je? Had je graag ook deel willen uitmaken van ons team dat je zo gepikeerd reageert of wat moet ik hier juist uit begrijpen? Het staat je altijd vrij ons ingame een bericht te sturen in plaats van zomaar de verkeerde conclusies te trekken en...
  18. Sevii

Golden Awards

Ik ben iets te gefrustreerd aan het geraken van zulk spel, mijn excuses is inderdaad niet netjes van me. Tijd om het AF wat te negeren en vermijden, wat ik nu ook ga doen.
  19. Sevii

Golden Awards

Je gaat mij zeggen dat je Ruben (Cacturne) nooit gevraagd hebt in onze rim te starten om ons te kloten? En dan houd ik het voorlopig nog maar bij 1 naam.
  20. Sevii

Golden Awards

Het gaat over W76. Denk sowieso dat er véél mensen niet eens bekend zijn waar jij het ooit aan gevraagd hebt. Nu op W76 komt uit dat je verschillende personen gevraagd hebt, helaas voor jou hebben die ook contact met anderen waardoor dit bekend geraakt. Stop toch met zo'n onnozel, volgens jou...