Zoekresultaten

1. The Clown.

Golden Awards

Ik geef je gelijk dat dat het beste is om te doen om te overleven. Alleen dat is niet de insteek met wat we nu aan het doen zijn, We hebben namelijk geen zin om ergens in de rim opnieuw te beginnen. overigens hadden we geeneens fatsoenlijke off troepen om die voor onze edels te zetten. Dus dan...
  2. The Clown.

Top/Flopstammen

#Interdoetnietmeermee
  3. The Clown.

Nieuwe contest w75?

Thanks, Was alleen het idee en tekst van @maretan, Ik heb hem alleen voor hem gemaakt :)
  4. The Clown.

Golden Awards

Ik kom ook maar eens met een lijstje. Alhoewel ik deze wereld niet zo goed gevolgd heb is het misschien toch interessant om te kijken hoe iemand die op halve kracht de wereld gespeeld heeft, deze wereld ervaart. En als je een lijstje van een MB'er je niets boeit dan heb je pech. Want ik had...
  5. The Clown.

Scripts: Het verbieden van 1 command

Zoals al veel gezegd word, 1C laten zoals het is en alleen fake limiet verhogen.
  6. The Clown.

Voetbal

Jannes... Nog steeds geen verstand van voetbal zie ik al. :p
  7. The Clown.

Felicitatietopic jokersbrain

Gefeliciteerd dikke
  8. The Clown.

Voetbal

Dat klopt. Daarom zij ik in eerste instantie ook dat er in Feyenoord wel veel potentie zit maar dat ze er niks mee doen :)
  9. The Clown.

Voetbal

Daarom zeg ik ook dat er veel meer in feyenoord zit dan er nu uitgehaald word. De punten die jij daar opnoemt zijn allemaal punten waar je iets aan kan doen en kan veranderen. Feyenoord is een club met een rijke history, Grote stad, Grote supportersschare, Als je deze punten heb dan kan je met...
  10. The Clown.

Voetbal

Idd. Als er 1 club is waar enorm veel potentie in zit dan is dat feyenoord wel. dat er niet mee gedaan wordt is een ander verhaal. Maar buiten dat neem ik aan dat hieronder een grap is? Als je utrecht boven feyenoord plaats dan maak je een grap of je bent voor utreg :)
  11. The Clown.

Spotprenten

Die speciale effecten zijn bij jou mooi om te zien. Maar dankzij jou eerste filmpje ben ik ook begonnen met wat prutsen van filmpjes. :) Zal eens kijken voor dat programma die jij gebruik, want daar kan je behoorlijk meer mee vergeleken met die van mij
  12. The Clown.

Spotprenten

haha next level filmpje, Wat voor programma gebruik jij?
  13. The Clown.

Meeting 2020

Ook wel een leuke stukje is de trage reactie van vangmeneer op 0:24
  14. The Clown.

Meeting 2020

Dat meisje met dat lange haar op de rechter helft en dan helemaal aan de linkerkant op minuut 1:50 die dan de bal gooit. Ik heb niet echt scherp beeld maar aan het lange haar kan ik zien dat het een meisje is.
  15. The Clown.

Meeting 2020

Tribalwars 2011.... Zucht.... In die tijd had je heel geen tinder nodig als ik deze beelden mag geloven. Gewoon een accountje op Tw aanmaken en genoeg potentiele in die tijd. :O
  16. The Clown.

Spotprenten Contest - Uitslag + Stemming

Efficientie heet dat, Je kent me toch Rickert Kan het kloppen dat ik maar 1x kan stemmen? En niet kan wijzigen?
  17. The Clown.

Spotprenten Contest W73

De winnaar was degene met de hoogste gemiddelde score toch? Kom maar met die PP
  18. The Clown.

Top/Flop stammen

Mooi weer? daarvoor moet je naar buiten.... Nee mij niet gezien, Ik blijf liever op men zolderkamer
  19. The Clown.

Top/Flop stammen

Kijk is op het kanaal van je favoriete YouTuber johh.
  20. The Clown.

Timebattles Seizoen 2!

Steek die PP lekker in je eigen zak joh, Of verdeel het over degene met wie je dit georganiseerd hebt. Tenzij het om veulll PP gaat dan doe ik mee natuurlijk :).