Zoekresultaten

1. Legends op 21 - poging 4

Gefeliciteerd! helaas heb je niet alles zelf gehaald...
  2. Wie wint W21? Resist of Fruit?

Helaas. Een kans zit altijd tussen de 0 en de 1. Als het 1 is betekend het dus dat je het zeker weet. En is het dus geen kans meer :p
  3. Top 5 legendarische spelers van W21

Dus tips irl krijgen van vrienden hoe hun 't zouden doen. Zeg je ook meteen stop met mij opleiden --' Mike wist als een v/d eerste dat ik stopte met tw buiten me stam? Kort daarna kwam jij vragen wie mijn co was. Dus dat jullie wisten dat OF jack erop zat OF dat wouter solo was. En wouter...
  4. Praattopic

Ja want jij bent iedereen eh. Dat jij het nu leuk vindt om te deffen. Niet iedereen vindt dat even leuk. Er zijn genoeg mensen die je met 30k inc's demotiveerd hoort.
  5. Met welke 10 van w21

wss zal die weer quitte :p
  6. Met welke 10 van w21

Noob boven de noobs eh :D alle noobs die het niet met hem eens zijn*
  7. Praattopic

maikelzz maakt geen afbeelding alleen veel posts :p
  8. w21: show je cluster!

Magikarp cluster!
  9. Praattopic

jup en ik lag daarnaast en speelde net op .farmalarm :p en toen ging de rest vrij snel :p
  10. Praattopic

delete of geownd of geinternd ja :p
  11. Praattopic

Alleen het enigste DsD account dat over is is ghost/nummero uno en jeroen is nog de enige naar mij weten die nog af en toe inlogt. Maar denk dat ik het vanaf zomer 2011 allemaal wel goed kan volgen :)
  12. Praattopic

die ken ik niet maar kijk ook niet vanaf de start mee pas 6maandjes later :p Speel al zowat vanaf het begin ingame alleen was dikke noob xD Eerst 6/9maanden niet echt op de rest van de wereld gelet. Alleen in me eigen buurt wat dus DSD 4sea/season was en nog paar stammen.
  13. Praattopic

laaste tijd was 't meer spam dan propaganda hoor :p En we hebben zelfs tijdje gehad dat nieuwe mensen gewoon dood geflamed werden en ze niet meer durfde te komen had ik het idee..
  14. Top 5 legendarische spelers van W21

Zal alles vrijdag of zaterdag update en de lay-out even mooi maken. Mijn lijstje komt dan ook meteen :p
  15. w21 Meeting

echt eh xD gewoon omdat et kan :)
  16. Top 5 legendarische spelers van W21

mis die bedank knop wel soms hoor :(
  17. w21: show je cluster!

cf's lukt ze toch niet :D en welk account is dat? Yahel toch?
  18. Met welke 10 van w21

Iemand nog leuke lijstjes?
  19. w21: show je cluster!

BUMP oranje = resist blauw = fruit geel = ghost isprink :)
  20. Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Nee ik ben geen quiter :o. Soms speel ik wat minder. Maar als 't goed is komt steven binnenkort met een gescheidenis topic. Dus als je af en toe checkt vindt je het allemaal in een topic. maar een kleine samenvatting; Alleen resist en fruit zijn nog over.