Zoekresultaten

1. Strijd der Titanen!

Mijn dorp stond niet ge stackt Wij hadden plannen maar daarvoor waren ze nog niet uitgevoerd Jullie hadden ook plannen had ik vernome. Je moet op alles voorbereiden ook al wordt het niet uitgevoerd Dus niks is zekers tot het uitgevoerd is maar ik ging dit via pm afbreken Maar jullie was...
  2. Strijd der Titanen!

Och is dat alles van zinnigheid dat jij kan vertellen! Manieren hebben ze bij jouw vergeten.opvoeding is niet de beste kant geweest van je ouders duidelijk.of ben jij gewoon rebels en onrespectvol gast? Iq te groot bij jouw? Of gewoon niks zinnig te vertellen Ik kan zonder problemen op...
  3. Strijd der Titanen!

Tjah dat is jouw kant van het verhaal ik heb de mijne Bg zijn en ons eerst aanvallen sturen zonder pm gesprek Is in mij ogen ons veraden en ons stabben, maar jullie aanvallen waren niet echt zekers En recline haate mij dus ( wat ik een mooi woordt je vindt haat voor een spel) this wel de...
  4. Strijd der Titanen!

Wat gaat er nu gebeuren Je bent bg met dc geworden om samen te werken tegen Faith dacht ik zo heb je ons overtuigd Met screenshot over het veraad van recline naar dc toe Zo heb ik jullie kant te kiezen En een deal gesloten met jullie Nu twijvel ik zeer hard Graag duidelijkheid welke...
  5. Strijd der Titanen!

Pff. Dank u wel voor je eerlijkheid! Maar wel jammer hey Welke kant kiezen jullie nu eingelijk je hebt dc aan jouw kant gekregen heb de helft van onze deal laten varen uit blijk van vertrouwen naar jullie toe Dus ik vrees dat die deal over die dorpen toch terug zal vragen uit respect nu...
  6. Strijd der Titanen!

http://i.gyazo.com/216e9b153bd82c5064b80e6eca7b81b7.png Bob vriendje met recline toch
  7. stelling van de dag

Stelling van de dag bg's of nap's zijn niks waardt in de ogen van Faith en recline Aanvallen sturen is toegelaten op je bg een voordeel zo moe ik ook niks verbreken Als ik ooit aanvallen verstuur onbetrouwbaar bij Faith
  8. Strijd der Titanen!

Ik,ging een goeie aanemer wel vinden hoor Maar ik ging hem ook doorverwijzen naar jouw dan :p Je zal hem ook nodig hebben
  9. Strijd der Titanen!

Je kan niet zeggen dat we geen leuke oorlog maken Jammer dat er hier geen bommen werpers zijn ik zou nogal knallen op de gebouwen Lang leven de bouw lol
  10. Strijd der Titanen!

Gelukkig heb ik een tegenstander die even noob is zoals ik Aanvaller: Boarders of Brutality Herkomst: Stay With Me (418|328) C34 Aantal: 0 4210 0 80 0 0 0 10 1 Verliezen: 0 4210 0 80 0 0 0 10 1 Verdediger: chicago5 Doel: Outlaw 008 (405|322) C34 Aantal: Verliezen: Vlag...
  11. Strijd der Titanen!

Ik heb dit niet op de muur gedaan Maar op de verzamelplaats
  12. Strijd der Titanen!

Wat bedoelje met jouw geding
  13. Strijd der Titanen!

Beleefd blijven. This altijd iets bij jullie. Iederee keer op elkaar steken wie zijn fout is Maak eens duidelijk richtlijnen tussen elkaar:rolleyes:
  14. Strijd der Titanen!

Van Noobs zoals wij, moet hij geen schrik hebben Ik edel liever zijn centrum :eek:
  15. Strijd der Titanen!

Individueel beter :rolleyes: zelfkennis! Wij zijn onze cluster aan het dichtgooien. En jij doet aan clusterfucking in onze stam cluster :p Vergeet niet jij hebt ons de oorlog verklaard omdat je alles opeiste van de dorpen van nomen. Je hebt geen deal willen sluiten die op iets trok Heb...
  16. Strijd der Titanen!

Jullie hebben ons de oorlog verklaard Jij hebt geen deal willen sluiten Wij vechten met de middelen die we hebben Is nog altijd een strategische spel En daar hoort taktiek bij Wat jij noemt clusterfucking is in mij ogen. Grond gewonnen op de vijand die zelf de oorlog verklaard heeft
  17. Strijd der Titanen!

Ja hier toch ;-) maar ik zit ook echt in de bouw daar ben ik de afwerker en hier de sloper :-)))
  18. Strijd der Titanen!

Nee. Ik zie ons hier niet winnen van jouw hoor Daarvoor ben je te goed Maar lekker spelletje spelen erop of eronder Ik verbouw graag ik zit ook in de bouw voor mijne job Mischien lig het daaraan dat ik graag afbreek van gebouwen
  19. Strijd der Titanen!

:confused: hoor ik daar mijn stamnaam vallen Maar het klinkt niet positief :p
  20. Strijd der Titanen!

Zou ik zeer strance vinden en zeer onvoorwaardelijk hyprokriet overkomen Daar kan je toch niet meer uitlullen dan Als ze naar Faith gaan