Zoekresultaten

1. IMakeYouHappy

Top/Flopspelers

Wat is dit nu weer voor een nutteloze reactie? Wij hebben echt wel al aanvallend wat meer uitgestoken dan bv een Qui Intus. Het wordt gewoon zo zielig dat het grappig is. We gaan het inderdaad zien.
  2. IMakeYouHappy

Top/Flopspelers

Ik kan je zeggen dat dit wel nog even gaat duren. Ook gaat het helemaal niet tot stand komen door simpelweg bb’s te edelen. Nog een fijne zondag verder!
  3. IMakeYouHappy

Praathoek

Of je bent essentiële sector, je wordt verondersteld om door te werken en hebt juist meer werkt dan normaal
  4. IMakeYouHappy

Het grote complimententopic

Op zich ook wel pijnlijk dit: toestemming van 25 naar 2 met een edelbooster. Zuur man... Ik denk dat Murus dus beter maar de toestemming bedankt
  5. IMakeYouHappy

Top/Flopspelers

Dan zou ik eens nagaan wie er op Noire speelt. Gewoon heel het team van W73 + aanvulling... lol
  6. IMakeYouHappy

Top/Flopspelers

Ik heb het gevoel dat het IQ van sommige mensen lager ligt dan een goudvis... Precies of zulke accounts niet spelen met spelers die geen ervaring hebben met dit soort zaken... Ik zeg altijd: jaloezie is een lelijk beestje. Dit is exact wat hier rondhangt... Jammer boys (& girls)
  7. IMakeYouHappy

Top/Flopspelers

Tegen dan kom je uit tegen grotere spelers en dan zijn verschillen van 100K ODA niet eens zichtbaar meer. Ik zie geen boosts trouwens
  8. IMakeYouHappy

Top/Flopspelers

Over een paar weken is daar niets meer zichtbaar van, die verschillen... ;)
  9. IMakeYouHappy

Top/Flopspelers

Je kan het ook koppelen aan slimmer spelen dan de rest. Geen onnodige verliezen. Laten we nu even eerlijk zijn... Ben jij liever Noire met 130K punten en 35K ODA of rivendal met 7K punten en 185K ODA?
  10. IMakeYouHappy

Top/Flopspelers

Een echte sniper he!
  11. IMakeYouHappy

Top/Flopstammen

Wat moet je met dit soort reacties weer... Volgens mij ging het over de actie op Sisi en niet over het account Noire. Wel enorm leuk natuurlijk, dat je Noire op de voet volgt. Binnenkort misschien een fanclub oprichten?
  12. IMakeYouHappy

Clustercontest W73

Die vijver is echt goed gelukt! Nu ben ik al mijn klanten voor mijn paintskills kwijt :oops:
  13. IMakeYouHappy

Clustercontest W73

Inzending Noire Liefde wordt in het noorden niet onopgemerkt verspreid. HornHub staat eigenlijk zowat in de belangstelling en zijn als het ware omsingeld. Precies een gangbang aan de gang! De pijnboompitjes worden in de tussentijd lekker geroosterd terwijl Wow Who staat toe te kijken hoe Imago...
  14. IMakeYouHappy

To stab or not to stab

Iedereen praat over Imago in het geheel maar eigenlijk gaat het gewoon over een NAP met 1 speler. Persoonlijk vind ik dat QZDR zelfs niet superveel front met zich meebrengt... (+ 3 weken is echt lang) Alleen al om dramaqueen Heis Sport niet te moeten aanhoren zou ik die NAP met QZDR behouden en...
  15. IMakeYouHappy

To stab or not to stab

Ik weet niet of je de nieuwe recruits al hebt gezien in je stam... Maaruuhhhm, ik zie wel meerdere Imago spelers grenzen aan Tring :p
  16. IMakeYouHappy

Spotprenten

WOW pijnlijk man! :biggrin:
  17. IMakeYouHappy

Top/flop spelers

Dit zorgt ervoor dat jullie heel wat safe zone hebben, toch? Alsook dat je daar geen edels moet voorzien omdat ze toch gerecapt worden door Tring.
  18. IMakeYouHappy

Top/flop spelers

Ook vielen spelers van Tring onze stam samen aan met Boom destijds. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de samenwerking nu nog rest maar ik kan me niet voorstellen dat de NAP na 14 dagen, inclusief opzegtermijn, al verbroken is?
  19. IMakeYouHappy

Top/flop spelers

Toch zie ik stacks als: 15K/15K en 45K/30K passeren :) Maar hij weet voorlopig de verliezen wel mooi te beperken :)
  20. IMakeYouHappy

Top/flop spelers

Denk het niet. Ook leuk als je naar onze verslagen tegenstanders kijkt en naar die van Wow Who die 380K had en wij 50K :)