Zoekresultaten

1. The Philanthropist.

Spotprenten topic

Aight weten we dat ook ;)
  2. The Philanthropist.

Spotprenten topic

Dat mirror ermee stopt begrijp ik goed. Dat jullie nadien de dorpen opedelen snap ik ook. Maar dat mirror nu nog 1 10k dorp heeft en 20+ bb dorpen aan het uitbouwen is niet aangezien deze speler gestopt was?
  3. The Philanthropist.

Top/Flop stammen

Allee voor de zoveelste keer maar weer eens het tegendeel bewijzen. Zie dat je verhaal klopt voor je hier komt wenen. https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/06149f1759fffaa86c7e4f8aec2a6ca2
  4. The Philanthropist.

Top/Flop stammen

Is rob niet kakaka?
  5. The Philanthropist.

Top/Flop spelers

Weer opnieuw zie dat je verhaal klopt. Yoshi. Is geen boostaccount en ik pak geen enkel gratis dorp. Heb enkel en alleen een edelclear gestuurd voor nobles wat niet echt een probleem zou mogen zijn.
  6. The Philanthropist.

Top/Flop stammen

Als je met dingen gaat smijten om je punt te behalen zie dan dat je info klopt. Of laat even de aanmelding van mij eens zien (yoshi)
  7. The Philanthropist.

Top/Flop stammen

Roberto denk aan je hart al die stress is niet goed voor je
  8. The Philanthropist.

Golden Awards

Gaat niet om mij beter voor te doen? Degeen die niet mee naar Pawn. Zijn gegaan hebben een Nap van 7 dagen gekregen en zijn gewoon weggespeeld. Dus nee geen interns
  9. The Philanthropist.

Golden Awards

20 accounts fuseren? Top maken we nu een deal dat jij hier even vermeld welke accounts er zijn gefuseerd. als je er geen 10 kan opnoemen stopt dit gezever over boosts en interns en dergelijk. ik zal al beginnen robinboris-sanne dat is 1. vertel me de volgende 9 1; 2; 3;...... snap zeker de...
  10. The Philanthropist.

Golden Awards

Die dorpen zijn nog altijd gewoon van picture perfect. waarom word hier zo een probleem van gemaakt Terwijl beide dorpen vol deff staan en zelfs niet eens gefarmt worden. En Pawn. Heeft geen vriendjespolitiek met half de wereld enkel en alleen proberen ze eens wat tegenstand te creeren voor...
  11. The Philanthropist.

Golden Awards

Zeg wat je wilt maar als ze posten is het om iemand aftekraken of nooit echt nuttig. En ze zagen nooit of posten boeken van 27 pagina’s dus ideaal
  12. The Philanthropist.

Golden Awards

Niet om weer een discussie te starten maar doen jullie niet net hetzelfde met OTR?
  13. The Philanthropist.

Golden Awards

Beste speler: DaenerysTargaryen overactief Beste stam: Class (op gebied van ervaring) De beste stam speler: Moet in Pawn nog aan gewerkt worden! Beste leider: / Slechte leider: / Meest overschatte stam: Old. Meest onderschatte stam: te vroeg Meest overschatte speler: Noobstiaan los van zijn...
  14. The Philanthropist.

Golden Awards

dan kan ik mij er wel in vinden mijn excuses.
  15. The Philanthropist.

Yoshi

Yoshi
  16. The Philanthropist.

Golden Awards

Slechte leider: Leiding van Pawn. Beetje dubbel om die hier ook neer te zetten, maar zoals het er naar uit ziet doen ze het intern wel goed, alleen de keuze om drie stammen samen en zoveel te internen is toch bedenkelijk. Er werd voor gezorgd dat drie of vier Class leden de spelers to beat...
  17. The Philanthropist.

Speler(s) gezocht cl20

Hup se hoor je het van een ander ook roberto
  18. The Philanthropist.

Speler(s) gezocht cl20

Je laat me blozen robert
  19. The Philanthropist.

Speler(s) gezocht cl20

Speler of spelers gezocht om account op classic 20 overtepakken. Ik heb er absoluut de tijd niet meer voor om zo goed als solo classic te spelen wou vooral gewoon de start doen. Ofwel toch zeker als hoofdspeler(s) Op de achtergrond wil ik gerust blijven spelen. Gaat om dit account...
  20. The Philanthropist.

Gerald earl gillum-cillian murphy-2beers in a barrel-apophis

Gerald earl gillum-cillian murphy-2beers in a barrel-apophis