Zoekresultaten

1. Praathoek

dat was het ook voor zijn rename op w54 :eek::eek:
  2. Praathoek

en niet zonder ram :P, wel licht voordeel voor pretje
  3. Praathoek

misschien wordt jij weggeedeld? maar goed bij mij is het eerste leuke gebeurd, heb me eerste defslaafpraktijken uitgevoerd, met leuk resultaat :D
  4. Top & Flopspelers

rob heeft nog een ander rapportje toch :O
  5. Top & Flopspelers

rip @Arrighi GS
  6. [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

gewoon roalds postcount * 5 toevoegen aan zijn trofeeen en opgelost, die paar mindere post worden gecompenseerd door zijn sterkere post die 10 of 20 waard zijn in dat geval :P
  7. [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

arme aldo gaat gespammed worden door alle noobs die hun gratis internetpunten willen. *opent PM met aldo*
  8. Top & Flopspelers

Nou sinds gister staat de markt bijna niet meer leeg in c45 en is er op elk moment wel wat gs te halen
  9. Delayed support

op dit moment heeft menig aanvaller en verdediger een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat een aanval of support binnen een range van 20ms tot 100ms (afhankelijk van ervaring en trefzekerheid van die speler die stuurt) op de juiste tijd zit. Dit puur omdat ze het zo vaak hebben gedaan...
  10. Top- of Flopstam

Nah, was juist zelfs andersom, maai had al 2 accounts van IDGAF gebroken. Het was echter dat vitare samen ging met AX en dus brak met maai dat er tussen maai, om extra front en de kwantitatieve achterstand te compenseren, en IDGAF, die zonder relaties ten dode waren opgeschreven, in ieder geval...
  11. Top & Flopspelers

hmm cacturne nr 4 rover met 43 plunders.
  12. Praathoek

oei, iemand op w71 moet zijn potje vaseline maar vast klaarzetten voor als karel langskomt
  13. Top & Flopspelers

het is dat ik al weet waar flex speelt, anders had ik gedacht dat hij het was :O
  14. Spotprenten

15. Top & Flopspelers

he beter dan ik verwacht had, ik had een 100punten bb in gedachten voor hem
  16. Spotprenten

dat was toch een oda/odd-boost om het bondgenootschap tegen one geheim te houden :rolleyes:
  17. Top & Flopspelers

cacturne flop, faalt een farm op een muur lvl 5
  18. Top & Flopspelers

Wrm op HQ zelfs, boer kon ik nog begrijpen
  19. Spotprenten

Of dat men wel bereid is een risicotje te lopen om een stamgenoot te helpen, wat me niet meer dan normaal lijkt.