Zoekresultaten

1. Praathoek #20

News flash, die originele spelers zitten nu op Phoenix sinds Devin weg is. Je zal je verbazen hoeveel ik weet :eek: Weet sws wie allemaal koppig en idioot waren en wie telkens VV's afgeeft om 10x niks :p
  2. Praathoek #20

Meh, kvond wereld gespeeld toen ze Repelsteeltje niet weg kregen
  3. Praathoek #20

W62 was ik met Jannes begonnen op APOG, weet iedereen wel. Wie dit niet weet heeft de hele beginfase gemist en geen recht W62 in de naam te zetten want wereld was toen al gedaan.
  4. Praathoek #20

Of je kapt op dit schijt forum te posten en gaat spelen. Ik kan ook TWen, werken, praten met collega's en 10x zo hard forum spammen. Dus fu kutbelg
  5. Praathoek #20

Eerst je taken
  6. Praathoek #20

Grrr. Luisteren jij Belgfiguur!
  7. Praathoek #20

Nouja maakt het wel leuker voor Jannes gezien we niet super veel van Pawn verwachten met situatie Vit
  8. Praathoek #20

Over paar dagen begint mijn vakantie, dan ben ik gewoon weg hoor :o Jannes mag solo zonder stam vs een acc met een hele stam achter zich die 3x zogroot is van mijn part :D
  9. Praathoek #20

KAP MET TYPEN EN DOE JE TAKEN DIE IK JE OP SKYPE GAF ELLENDEBELG! Dus dat.
  10. Praathoek #20

Je bent wel een gigantische troll of nie? :p Ik maar denken dat ik expres wel eens gekke dingen post.
  11. Praathoek #20

Wereld is verdeeld als volgt, volgorde van "De beste stam kwa ervaring en spelers" Vit Vlt TS Etern Infin Class2 hrln TFF Class Pawn De slechtste stammen compenseren met kwantiteit dus
  12. Praathoek #20

Ja en gewoon niks bouwen. Die Arlaw heeft bijna 5 week nodig om een clear te herbouwen... En dan Mark met zijn 21 kaz en 17 stal in alle dorpen. Kan je wel ervaring hebben en met def schuiven actief. Maar als het 20% slomer herbouwd... Tja was op het eind gewoon een defstack waar we 50 volle...
  13. Praathoek #20

Vit moet nog aanvallen sturen voor de dorpen. Eternleden zijn al leeg op Pawn voor julie aanvallen.
  14. Vrouwen, leer onderhandelen als een kerel (en koop een cabrio)

En daar is de grootste idioot die zich komt melden, proficiat. Misschien de post lezen en misschien eens om je heen kijken want mijn eerste deel vd post is op de algemene ervaring onder vrouwen en onderzoek op de algemene ervaring onder vrouwen. Wat is volgens jou een onderzoek? Volgens mij is...
  15. Spotprenten

Jannes vriendlooooos! Mijn likeknop druk ik niet vaak meer in nadat een bepaalde mod dreigde hem wel te halen bij mij alleen :( Ik likede elke post op het forum voor tijdje :o
  16. Spotprenten

Mo alee, noemt die Belg mij gek en miljaar doet ie t zelf ook!
  17. Praathoek

12 dagen stilte dus dacht ik reageer even :o Hoi! En ja wat is AF zonder wat kleerscheuren en rugtrappen toch? :o
  18. Spotprenten

Ik denk dat dit veel te aanstootgevend materiaal is voor de enkele 18+ Twers. Coruscant opletten wat u post he!
  19. Top/Flop spelers

Dat ik nog een backtime zie zonder een block OK dmv 100 PP-farm en defslaafjes :o
  20. Praathoek W69

Hoi spraakhoek