Zoekresultaten

1. jokersbrain

Oorlogstopic: Koning Kameel IX vs w67

Anton (Gele kanarie) was wel een erg sterk account op w62, een dragende speler voor zijn stam en ze vielen best sterk aan op Chuchu waar ik opzat ergens op het einde. geloof dat Anton toen wel veel deed aanvallend gezien. Tenzij je stelt alles voor mij moeilijk is, zou het een slecht argument...
  2. jokersbrain

[Speler gezocht] NL71 - BelastingDienst.

Ben jij de zoon van Erik die in Robin Hood speelde?
  3. jokersbrain

Delayed support

Is dit een argument voor of tegen het idee?
  4. jokersbrain

Praathoek

Maarten doe ni zo Jannes en hang de wijsneus ni uit :rolleyes:
  5. jokersbrain

Praathoek

Ik denk dat je ons meer kut door allemaal op del te gaan tbh. Als jij dat leuk vind moet je dat vooral doen ofc.
  6. jokersbrain

Praathoek

Waar je maar zin in hebt!
  7. jokersbrain

Einde Wereld Awards

Ja ondertussen toch al een maand of 3-5 geleden. Kan beter!
  8. jokersbrain

Einde Wereld Awards

Voormalige / Huidige spelersnaam W66: Interdictum. Ik ga het vrij kort en inhoudelijk houden, kom 1 van dees nog wel eens met een GA (mijn eerste) voor de uitgebreide versie en zijn toch iets andere nominaties bij ook. Beste speler(s): Lemonpops, zowel aanvallend als defensief zich kunnen...
  9. jokersbrain

(Spot)Prentjes Topic

Jij wilt promotie zeker :o
  10. jokersbrain

Praathoek CL21

Alles heeft zijn tijd nodig om te wennen, ik herinner mij precies dezelfde commentaren toen het Af destijds een 'upgrade' kreeg. Uiteindelijk raak je het gewoon.
  11. jokersbrain

Top/Flop spelers

Dat klopt https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/a-paroxysm-of-guilt-vs-kingdonkeykong.200981/ Desondanks wel goeie relatie met Peter van Swordrage5, toffe kerel, geen wereldspeler verder maar doet zen ding en trekt zen plan verder wel. NAP stond voor 'niet aangekondigde participatie'...
  12. jokersbrain

Golden Awards

Nogmaals ik zeg nergens dat het een prestatie is ongeacht ik dat wel of niet vind, heb het nergens gezegd of beweerd. Ik heb het over wan prestaties van NEO. Er werden treintjes op stunt gesniped ja, ik had vv RED in de ochtend en heb dit dus al zelf gezien. De vraag is waarom er in eerste...
  13. jokersbrain

Golden Awards

Als je goed zou lezen had ik het enkel over de wanprestaties van NEO en niet over wereldprestaties van Chess. Sterker nog dit heb ik zelfs 0x geïnsinueerd. Dat gezegd zijnde had je leiding of dragende spelers inspanningen kunnen doen om de situatie bij TBN en Stunt stabiel te maken en daar had...
  14. jokersbrain

Golden Awards

Dus je stelt samen met mij vast dat NEO wanprestaties aflegt of is het de bedoeling om intern acc's en inactieve acc's volledig te verliezen? Stunt kan je vergelijken met het account Strange destijds, kreeg ook massa verloor enkele frontdorpen, stacklijn werd gezet account was stabiel...
  15. jokersbrain

Golden Awards

Staan niet zo'n heel gekke dingen in waar niets voor te zeggen valt. Je kan moeilijk NEO in veel positieve opzichte gaan benoemen na afgelopen wanprestaties.
  16. jokersbrain

Praathoek CL21

Volgens mij kreeg ik daar massa en sloeg ik doe zo goed als solo met beperkte middelen zonder 1 dorpsverlies af.
  17. jokersbrain

Praathoek CL21

Je zei meerdere werelden in het andere topic en krabbelt nu al terug? Goed 1 wereld dus waar ik letterlijk een continent lengte front had en letterlijk ook de helft van het algehele stamfront. Shame ik meeste prev def had! In verhouding gewoon zelfs minder dan mijn buren, dus als je een verwijt...
  18. jokersbrain

Praathoek CL21

Zolang ik mensen trigger heb ik een reden te blijven. Noem eens 2 werelden waar ik sick veel prev def had btw want volgens jouw is dit op meerdere werelden zo geweest :D
  19. jokersbrain

Top/Flop spelers

Heeft hij de stacks al eens bekeken. Beter had acc Niels wat minder def genomen en wat meer aan de oost kant gezet. Het domino effect zal snel zijn werk hebben op w66 nu.
  20. jokersbrain

Praathoek CL21

Ik zie niets want ik volg hier niets en lees hier ook geen andere topic's. Ik zit enkel in de praathoek omdat Mats mij aanhaalde en blijf hier nu tijdje rondhangen tot ik tot de conclusie kom ik hier niets te zoeken heb. Class was gewoon dik torenhoog favoriet vanaf de eerste week. Dat zag het...