Zoekresultaten

1. Olifantje

Spotprentencontest W71

2. Olifantje

Stelling van de dag

het antwoord op je vraag is: Ja 3van de 4 mensen had een probleem/issue persoonlijk, en had TW gewoon als uitlaatklep. Misschien stop je nu even met posten, want dit is schaamtelijk.
  3. Olifantje

Stelling van de dag

Misschien ook even kijken wat er prive speelt :) Als je 1k+ incs krijgt elke dag en je speelt met 2 en tegelijkertijd moet je je moeder bezoeken op haar sterfbed. Dan laat ik tw ook achter. Toon eens wat empathie dus bakkes dicht *knip*
  4. Olifantje

Spotprentencontest W71

5. Olifantje

Spotprentencontest W71

6. Olifantje

Top & Flopstammen

Firefox was/is de spy
  7. Olifantje

Top & Flopspelers

Bedankt dat je ons toch benoemde onlangs dat je ons niet leuk vindt. Wel spijtig, want ik weet waar je naar refereert als je zegt:" ik ga hier niet verder op in". Bovendien zijn wij niet "zo goed". Geef ik zeker toe van mezelf, maar dat komt omdat ik een realistische kijk heb op het spelletje...
  8. Olifantje

Golden Awards (special addition)

Hey omdat ik me verveelde heb ik een koffietje gemaakt en daar bijhorend een lijstje aangezien we nu al wat verder gevorderd zijn op w71. Ik probeer zo objectief mogelijk te blijven, maar Bjorn van Prone blijft toch een blaaskaak x enjoy. Beste speler: .Da Vinci ---> Zeer waardevolle speler...
  9. Olifantje

Stelling van de dag

haha wauw, ik zal het even verplaatsen xx
  10. Olifantje

Stelling van de dag

Waar kan ik aanmelden? x
  11. Olifantje

Stelling van de dag

Ja, het is je co die dit doet. blijft uiteraard hetzelfde account he :) Wij willen gerust een deal maken, maar dan moet er samen aan tafel gezeten worden om te kijken wat mogelijk is. Want je zegt nu, wat tegen Fier gedaan wordt, doen wij gewoon terug. dit geldt ook voor ons uiteraard ;) en...
  12. Olifantje

Stelling van de dag

Ergens heb je hier gelijk in. wij hebben hier nu al bijna 2 weken last van. Stop je dan zelf ook met spammen, en vooral dan in de nacht? :)
  13. Olifantje

Spotprentjes

Ik scheld helemaal niemand uit, lelijke walvis xx <3
  14. Olifantje

Carlo haalt het slechtste in mij naar boven. Wat dus goed is om een wereld te winnen :p
  15. Olifantje

Tnx voor nominaties. <3 En ik heb een kort lonTje, geen londje :mad:
  16. Olifantje

Ik maak je kapot <3
  17. Olifantje

Ik zal genoeg drinken klaarleggen voor na de maaltijd ^^ x
  18. Olifantje

aangezien de laatste tijd er veel gezever is op de andere topics, en dit topic verwaarloost wordt, heb ik een lijstje gemaakt :D Enjoy! Opgelet: Deze lijst kan scheldwoorden of harde woorden bevatten voor sommigen. Indien je je beledigt voelt of aangevallen, grow up. Beste speler: Denk dat...
  19. Olifantje

Kata's, respect verloren

Bespaar ons alsjeblieft de ellende die Inge zou aanrichten binnen de politieke wereld <3 Ik smeek je x
  20. Olifantje

Disguised turtle

wrss zal hij ze "opengewezen" hebben. Volgens mij heeft deze man nog steeds meer alcohol in zn bloed dan bloed zelf, van de voorbij nacht.