Zoekresultaten

1. Big Bear

Doeg

zag net dat mijn forum account verwijderd gaat worden ofzo rip rip doei heb geen ingame accounts
  2. Big Bear

jullie zijn allemaal stom

mvg
  3. Big Bear

[Speeltopic] #175 Weerberen van Wakkerdam

Big Bear & Stalov Iedereen die post voordat ik toestemming geeft krijgt met Stalov aan de stok.
  4. Big Bear

Het Tijdstippen topic

Het is de bedoeling zo dicht mogelijk bij bepaalde tijdstippen te posten. De tijdstippen zijn: 00:00 06:00 (voor de steunpilaren van de maatschappij die een ochtendbaan hebben) 13:37 1 punt voor mij
  5. Big Bear

Fusie gedeeld internet

Ik speel op w33 samen met mijn broer op een gedeelde internetverbinding, en we willen graag fuseren. Hoe zou dit kunnen ivm gedeeld internet? Kan ik gewoon 24 uur niet inloggen ofzo?
  6. Big Bear

Gedeeld Internet

Ik zit met een raar probleem. Ik had een tijdje met een vriend gedeeld internet (samen vakantie etc. etc.) We hebben intussen weer allebei ons eigen internet, dit is meer dan 24 uur geleden gedaan. Ik kan hem nu wel aanvallen/ondersteunen/GS sturen e.d. maar andersom kan dit niet, hoe komt dit?
  7. Big Bear

Plaatje (premium!)

Plaatje [Locked] premium omdat het superstoer is om voor Big Bear een plaatje te maken natuurlijk! 1. Soort plaatje: 240 x 180 2. De tekst: Big Bear 3. Kleurencombinatie(s) Zwart-wit 4. Thema: Doe maar iets tofs, iets met een beer ofzo 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: - 7...
  8. Big Bear

Kijk niet in dit topic.

Nee 9gag heeft dit niet bedacht ok toch wel
  9. Big Bear

Wie is Henk?

De zoektocht van de eeuw! 'Wie is Henk' De gene die het raad krijgt een applausje.
  10. Big Bear

vraagje

Wat gebeurt er met alle topics hier? Bv inschrijf en stemtopic voor de leiders 101, 102 en 103. Als ik er via de zoekfunctie naartoe ga staan ze in dit forum maar ik kan ze nergens vinden. Zou het niet handig zijn als alle WvW topics nu gewoon hier bleven staan?
  11. Big Bear

WvW #101 Dorp 2: Berendorp

DE INSTELLINGEN Wakkerdam was een dorpje, in een van de lenen van het rijk van koning Big Bear. Het ligt aan de zee, en is één van de belangrijkste handelsposten van het rijk. Het leen werd geregeerd door baron Jodude. In de zomer van 732 dook er een groep bandieten op. Ze overvielen...
  12. Big Bear

Inschrijftopic WvW 101

De Instellingen 1 opmerking: Wegens bepaalde omstandigheden moet ik de deadline een uurtje vervroegen, naar 21:00 dus. Aantal spelers in het potje is gebaseerd op het aantal inschrijvingen, dus schroom je niet! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. <- Deze persoon is alvast...
  13. Big Bear

Stemtopic WvW leiders #101, 102, 103

Stemtopic Spelleiding Weerwolven #101/102/103 Elf teams die een gooi doen naar het Spelleiderschap. Slechts drie van hen zullen worden verkozen. Alleen stemmen als je al eens een ronde hebt meegedaan. Niet stemmen op jezelf. Stemmen mogen niet worden veranderd. Degene met de meeste stemmen mag...
  14. Big Bear

Inschrijftopic Spelleiders #101, 102, 103

Inschrijven Spelleiding WvW #101/#102/#103 Regels Inschrijven is niet toegestaan als je spelleider was bij een ronde van het vorige inschrijftopic voor spelleiders. Inschrijven is niet toegestaan als je nog nooit een ronde hebt meegespeeld. Lijstje dat je kunt gebruiken: Weerwolven van...
  15. Big Bear

Moktopic

Wat vinden jullie van mokken? Ik vind ze leuk! hurrdurr
  16. Big Bear

Halp! MagicISO Mounten

Hullo! Ik heb laatst GTA en een Crack ervoor gedownloadkocht, Ik wil de crack 'mounten' zodat mijn PC denkt dat ik de cd heb (die ik heb gekocht I promise:D) terwijl die er niet in zit. Echter, ik gebruik het programma MagicISO / MagicDisc en om mij onbekende redenen kan ik niet mounten naar...
  17. Big Bear

Onaanvaardbaar

!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!@!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!!!!!!!!!1EEN!!11 Te vinden in het topic: Reis naar het hoofdkantoor van Innogames.
  18. Big Bear

[RP] Bemanning Gezocht!

GEZOCHT: Sterke, avontuurlijke mannen en vrouwen voor bootreis naar een nieuwe wereld. Ik, kapitein van La Desperazione heb onlangs een onbekend eiland ontdekt, en ik ben op zoek naar extra bemanning om het eiland te verkennen en koloniseren. Wat heeft het eiland te bieden Bij mijn eerste...
  19. Big Bear

Verschil tussen Vrij Forum en Echte vrij forum

Beste, Het valt mij op dat er steeds meer topics worden verplaatst naar het echte vrije forum, en het is erg onduidelijk waar nou de grens ligt. Topics als avatars, handtekening en andere topics die puur zijn voor postcount horen inderdaad in dat forumonderdeel, maar een topic als bv. " Wat...
  20. Big Bear

Galgje woorden!

Soms heb je het ineens: dan komt er toch zo'n geniaal galgje woord in je op! Vertel ze hier! BIJVOORBEELD Zeeeend (zee-eend, maar zo isie leuker) of Cholesterolgehalte Go!